Jump to content

Senast sedda film


okka
 Share

Recommended Posts

Siana: Och du är en sån som tror du är cool för du snittar 1,5 på Filmtipset ^_^

Mitt snitt är 2.86, and I'm foooken' proud of it.

Låt mig tillägga att jag skrattade ljudligt i biosalongen under knivscenerna. Usch så bajsfånigt.

Slutet var dock mäktigt. Jättedålig "romantiskt" historia. Jag skulle ge den en trea, på sin höjd. Eller en sexa, av Just för att den inte mesade med det provokativa slutet. Men väldigt fånig.

Jo, slutet var mäktigt... And that's about it. Skönt att man aldrig fick se hans ansikte, i varje fall. Det skulle förstöra hela den mystiska barriär som masken skapat. Sen vet jag inte hur kul det skulle vara att se Hugo Weaving där under.

26m_745050_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig tillägga att jag skrattade ljudligt i biosalongen under knivscenerna. Usch så bajsfånigt.

Slutet var dock mäktigt. Jättedålig "romantiskt" historia. Jag skulle ge den en trea, på sin höjd. Eller en sexa, av Just för att den inte mesade med det provokativa slutet. Men väldigt fånig.

Å andra sidan tyckte ju du att Sin City var fånig, så V for Vendetta lär ju va nått jag gillar. :lol: (trots att den verkar fånig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis kollat på Fear and Loathing in Las Vegas och Corpse Bride.

Båda två är två väldigt säregna och bra filmer.

Sen är jag ett stort Johnny Depp fan. Dels för han är en av de bästa skådespelarna, och att han är lik mig. :wub:

Ja, dem är bra både två! Fast Corpse Bride är ju en sån film man ska somna till. :)

Ursäkta, men Var nånstans är du lik Johnny Depp? :D xD

Vill bara påminna dig om att du är mest lik Nassim i Bolibompa. -_- Fast han är iof ingen skådis...

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, du är ju snyggare -_-

Jag vet. :)

Därför jag skrev att han är lik mig, inte att jag är lik honom. :wub:

@Tija: Vi kan börja med en kopp kaffe.

@Siana: Du är inte gay nog för mig.. Gay.. gaylord.

@The_go: Disney är det enda rätta att somna till om man går in för att somna. Och fråga inte mig, utan fråga mina kompisar (dom hittar på så mycket dumt). Dom säger jag är grymt lik honom i Gibert Grape. Sen är jag lik Jim Carrey med. Det säger Weener. :D

Jo, du har sagt att jag är lik honom. Och jag lider än. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...