Jump to content

Senast sedda film


okka
 Share

Recommended Posts

Jag tyckte att den var bra i alla fall. :D

Då är du inte bilintresserad, så enkelt är det.

FF är för hobby folk som gillar plastbilar. För det är allt det är.

Är man äns lite bilintresserad så kommer man störa sig på saker i dom filmerna, så det bästa är att bara veta att man använder en ratt när man kör bil, då får du ut njutningen ur dom filmerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att den var bra i alla fall. :D

Dra inte alla bilintresserade över en kam. Det är är som att säga att en film med billigare sortens maskingevär stylade med jetecool lack, glitter, rosa kulor och en fin väska att förvara den i är mumma för alla vapenintresserade.

Dom flesta vill bara ha bra bilar utan lulllull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är du inte bilintresserad, så enkelt är det.

FF är för hobby folk som gillar plastbilar. För det är allt det är.

Är man äns lite bilintresserad så kommer man störa sig på saker i dom filmerna, så det bästa är att bara veta att man använder en ratt när man kör bil, då får du ut njutningen ur dom filmerna.

Fel att säga så, jag har en kompis som jobbar på en bilverkstad och som typ bor i sin bil och han älskade den nya fast & the furious filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är mer fel att säga att alla bilintresserade kommer älska filmen.

Fråga din kompis om det är något han stör sig på i FF filmerna. Lovar att han kommer säga ja.

Menade inte att det var rätt att säga att det är mer fel att säga att bilintresserade inte kommer att älska filmen, vad jag menar är att alla tycker inte likadant utan det kan finnas bilälskare som tycker om filmen, vilket det i detta fall faktiskt gör. :D.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis suttit och tittat på Final Fantasy VII: Advent Children.

En helbra film måste jag säga! Jag har aldrig spelat FFVII (eller något annat FF för den delen), men den här filmen var riktigt kul att titta på. För er som spelat spelet så kan man säga att många karaktärer återkommer, jag har precis frågat Alpha via msn vad dom heter :) , bl.a så får man se Barret, Cid, Vincent Valentine och såklart Cloud. Filmen innehåller mycket överdriven action som är helkul att titta på, men den innehåller också väldigt mycket humor. En livvakt och en kille med långt, rött hår står för mycket av humorn. Dom råkar slå varandra, bara klantar sig eller annat skoj.

Kan säga att jag verkligen längtar efter den beryktade versionen av FFVII till PS3 efter att jag sett den här. Hoppas banne mig att den kommer :)

9/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollat på Cube, Cube 2: Hypercube och Cube Zero.

Cube var ganska bra och orginell, Cube 2 var lite överdriven och Cube Zero hade ett stört slut. ;D

Bra filmer att kolla på när man ligger bakfull i sängen.

5 döda människor av 10 döda människor får dom tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...