Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Står i pumpkin town med bara ett par minuter kvar till nedsläpp (Aibats.) Det enda intrycket jag fått än så länge är att det inte laggar like mycket som för Lawolfarna, och det är jag glad över!

Tror Aibatsen släpps typ fem minuter sent, det gjorde det igår i alla fall. Bara för att alla ska bli lite otåliga. :whistling:

Sniper: Självklart skadar han mer på en 45 än på en 115. Sedan har det ju med vilken klass man är, vilka stats man har och om man är buffad eller inte att göra också.

Jag har förresten ställt mig utanför själva staden, mycket mindre folk = mindre lagg och mer aibats till mig. :D

Jag är strategisk som fan. :)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så LCW skadar 3.5k på alla, oavsett level? Även om man är lvl 115 eller 45?

njae, det beror nog på hur myckt defence man har, är man 115 utan någon defence dör man nog på 1-2 slag, men är man 45 och har bra +10 saker och full stam (Har jag med min AoE assist, dock inga +10 saker :) ) så tål man nog ganska mcyket mer.

En lvl 120 som är full stam och massa +10 saker skulle nog utan så mycket problem kunna döda honom själv, skulle dock ta ett tag :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN vilken jävla besvikelse!

Hur fan kan eventen vara så jävla olika mellan olika servrar? Hur fan kan vi få ett sådant jävla skitevent? FY FAN! *Loggar in på flyffs forum och klagar lite till*

Vilket jävla skit rent ut sagt, en och en halv timma efter utsatt tid kommer det fram en notice, det stog något i stil med att den som letar kommer att hitta. Då blev det fart på folket, men vart? Inte en enda jävel visste ju var de skulle, helt plötsligt spawnas 50 Giant Aibatts bakom ett hus, alla dör på fem röda. Sedan fortsätter GMs att spawna Aibatts i grupper om 50 i en cirkel runt Pumpkintown så att folk springer runt i jävla cirklar runt staden.

Sedan... Sedan.. HÄNDER INTE ETT JÄVLA SKIT. Jag har suttit på den där jävla brädan och minimerat och maximerat hela jävla kvällen utan att ett skit har hänt. Vad fan är det här för jävla skitevent? Slösat bort en hel kvälls grinding-tid på ingenting. *Fortsätter spy ut klagoord på forumet*

Inte en enda CW har jag sett, inte ens några mobs förutom dessa aibatts som spawnas lite random, men vad fan. Vi får ju inga drops av de aibattsen!

Suck.. Vilken jävla kväll. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och tankar det nu... 25% klart :D... Har bara en känsla av att det kommer vara lika dåligt som Runescape :), och när man lirar, Hur många spelare brukar ungefär vara online då? Piss tråkigt om det knappt inte är en enda jävel i hela spel världen.

Beror på, kör du på den nyaste servern så kan det bli tomt lite då och då, men kör då på Lawolf (första och största servern) så kommer det garanterat inte bli tomt.

Vet att några hör kör på Mia, och några på Glaphan, men jag kör lite då och då på mia gubbar på Lawolf -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och tankar det nu... 25% klart :D... Har bara en känsla av att det kommer vara lika dåligt som Runescape :), och när man lirar, Hur många spelare brukar ungefär vara online då? Piss tråkigt om det knappt inte är en enda jävel i hela spel världen.

Varför fortsätter du tankningen om du bara tror att det kommer bli dåligt?

IMO så är det här inte ens jämförbart med Runescape. Det är knappt samma sak förutom att man levlar på båda spelen. Hursom så tycker jag att FlyFF är mycket bättre.

Som Santa sa så beror det på vilken server du väljer, men det är aldrig helt folktomt, om man inte är på ett moblöst ställe. Sedan beror det ju också på vilken channel du väljer i servern, ettan är ju allt som oftast mer befolkad än trean.

Santa: Kan inte du starta en ny gubbe på Glaphan, vill ha någon att lira med. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något sätt att göra så här : jag tänkte starta en ny character på Lawolf servern... Men jag har en lvl 43 gubbe på Mia servern och nu undrar jag om jag kan föra över mina grejer från gubben på Mia servern till gubben på Lawolf servern?

Nej, man kan inte överföra saker mellan olika servrar.

Jag har installerat det och allt men, hur fan registrerar jag mig till "Lawolf" då? -_-

Registrera dig hos gpotato.

http://www.gpotato.com/

Sedan loggar du bara in som vanligt och skapar en gubbe på lawolfs server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ett FLYFF konto?!Och sen loggar du bara in, Går in på Lawolf och sedan skapar en ny gubbe :D

HEHU! Fan vad damp jag har!

Anyway, jag spawnades på lewolfs start plats där alla newbies kommer... ZOMG! Det var fullt! det var folk ÖVERALLT! Jag fick runt 10 FPS på grund av det! Laggade som satan, sen sprang jag ut i skogen och andades ut, för där laggade det ju inte :) Har ingen jävla aning om vad jag skulle göra sen, så jag sprang tillbaka och skrek "4CHAN OWNS YOU!" -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...