Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

Aha, synd att du inte var på Mia då... sitter nämligen själv och fiskar lite nu... eller mer åt "det gröna monstrena längre in i grottan".

Haha okej, nåja. Nu har jag ju nått mitt mål med elementorn, så nu kan jag väl återuppta assisten på Mia, nu när jag inte känner att "jag måste bara levla lite med elementorn". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså... Det går inte.

First Job Change = lvl 15

Second Job Change = lvl 60

Det är vad man ska bli sen, alltså.

Merc -> Blade / Knight

Assist -> Ringmaster / Billposter

Mage -> Psykeeper / Elementor

Acrobat -> Ranger / Jester

Men jag har hört att man kunde förr byta job... Som jag beskrev förut... Dock vet jag inte mer men jag har hört det :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skitspel, jag kommer aldrig dinga 66. Varje gång jag kommer över 90% så händer något så jag dör och åker tillbaka till 88%.

Hittills har det laggat till så jag förlorar massa liv när lagget återställs, två gånger har en Grr sprungit upp jämnsides och när han dör så slutar hon attackera, under den sekunden hinner alla mobs som jag aoe:ar få en ett varsitt extraslag så jag dör.

Till och med när jag lirar med assist så dör jag. Har varit fast på 65 i flera dagar. Nästa gång jag kommer över 90 ska jag shouta efter en RM och bara köra 1vs1. >_<

Nåja, det bra är att jag säkert kommer hinna få CSpet innan jag dingar 66, och samtidigt hinna uppgradera mitt set innan jag dingar 75 då det är dags att börja använda det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skitspel, jag kommer aldrig dinga 66. Varje gång jag kommer över 90% så händer något så jag dör och åker tillbaka till 88%.

Hittills har det laggat till så jag förlorar massa liv när lagget återställs, två gånger har en Grr sprungit upp jämnsides och när han dör så slutar hon attackera, under den sekunden hinner alla mobs som jag aoe:ar få en ett varsitt extraslag så jag dör.

Till och med när jag lirar med assist så dör jag. Har varit fast på 65 i flera dagar. Nästa gång jag kommer över 90 ska jag shouta efter en RM och bara köra 1vs1. >_<

Nåja, det bra är att jag säkert kommer hinna få CSpet innan jag dingar 66, och samtidigt hinna uppgradera mitt set innan jag dingar 75 då det är dags att börja använda det.

Haha, lycka till att få en RM :mf_doof:

Jag är lvl 56 nu :confused:

Grindar bara med 70++

HUr ska du få tag i CS pet? Köpa för penya eller pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratis? :confused:

Ja, jag var smart nog att göra mig bekant med en RM som lowlevel, sedan dess har han och jag lirat ganska mycket. Sedan har jag hittat nya RMs med tiden, så jag har ett par stycken på messenger, men den jag blev vän med först ställer jämt upp! Han tycker det är skitskoj att se mig levla, sedan vill han att jag ska bli bättre än honom så jag kan plevla honom. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag var smart nog att göra mig bekant med en RM som lowlevel, sedan dess har han och jag lirat ganska mycket. Sedan har jag hittat nya RMs med tiden, så jag har ett par stycken på messenger, men den jag blev vän med först ställer jämt upp! Han tycker det är skitskoj att se mig levla, sedan vill han att jag ska bli bättre än honom så jag kan plevla honom. >_<

Lulz, lycka till :confused:

Ska väl spela lite nu då... börjar tröttna lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...