Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

HEHU! Fan vad damp jag har!

Anyway, jag spawnades på lewolfs start plats där alla newbies kommer... ZOMG! Det var fullt! det var folk ÖVERALLT! Jag fick runt 10 FPS på grund av det! Laggade som satan, sen sprang jag ut i skogen och andades ut, för där laggade det ju inte :) Har ingen jävla aning om vad jag skulle göra sen, så jag sprang tillbaka och skrek "4CHAN OWNS YOU!" -_-

Testa att logga in på en annan channel, det brukar vara mindre folk på trean än på ettan exempelvis. Ettan loggar jag själv bara in på när jag ska sälja något.

Om det är för laggigt även där så får du testa en annan server, de lite nyare servrarna är ju mindre befolkade. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HEHU! Fan vad damp jag har!

Anyway, jag spawnades på lewolfs start plats där alla newbies kommer... ZOMG! Det var fullt! det var folk ÖVERALLT! Jag fick runt 10 FPS på grund av det! Laggade som satan, sen sprang jag ut i skogen och andades ut, för där laggade det ju inte :D Har ingen jävla aning om vad jag skulle göra sen, så jag sprang tillbaka och skrek "4CHAN OWNS YOU!" :)

Tillräckligt med folk vill säga? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga. Vad fan är en "Gpotato" för nåt? Te.x I flyff shoppen så finns det kläder. Då står det te.x att en mössa kostar 400 "Gpotato" Är Gpotato någon sorts pengar eller? :wub:

mm, man betalar med riktiga pengar för att få dom, men den finns även folk som säljer gp-saker för penya, tex pets (dom som plockar upp saker), sist jag kollade kostade ett pet 150.000.000 penya (lawolf) :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns sunstones/moonstones istället, power dices man hade i inventoryt har konverterats.

Nej, bara sunstones. Alla tärningar blev sunstones. I alla fall alla powerdice 4 och 6.

Har för mig exotic sa att moonstones säljs för 850k.

Sunstone säljs för 800K - lite över 1M just nu. Men det är på Glaphan, är kanske helt annan på Lawolf.

Moonstone går inte ens för 500K på min server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...