Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en fråga... Kan man köpa nya kläder för Flyff pengar? Eller måste man köpa dom för äkta sekendaler?

:wacko:

(Menar naturligtvis nya kläder i Flyff :wub: )

Om du ska köpa Fashion Kläder så måste du betala med riktiga pengar... Eller om du hittar det ute på marknaden i flyff... (dock kostar det upp mot 150 mille, beror dels på vad du vill ha...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, ingen verkar ha tagit någon jättenotis. Men V10 är ju på gång, det är i betastadiet.

vad tycker ni om det? Själv verkar det lite krystat att säga att det är en V10 när det bara gäller för de som redan är 120. Men för de grabbarna och tjejerna är det bäl kul att få något att göra med sina karaktärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade ett litet event igårkväll på Glaphan. ^_^

4c7oqqd4kzp2.jpgz3z322hnlay8.jpg04f5nzqqjiod.jpg

Plus CW och Lord Alpha CW.

Det är läskigt att se hur ett event som GMs kommer på bara sådär blir hundra gånger bättre än ett event som de har planerat inför i flera veckor. :wub:

Jag dödade en Captain Mushpoie ^_^

Eller ja, dödade och dödade. Jag råkade komma för nära och blev jagad, då buffade och healade en RM mig så jag kunde slå tillbaka och döda den.

Oh, just det. Ni ser förmodligen inte men jag har skaffat mig en dark nurse suit. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade ett litet event igårkväll på Glaphan. ^_^

4c7oqqd4kzp2.jpgz3z322hnlay8.jpg04f5nzqqjiod.jpg

Plus CW och Lord Alpha CW.

Det är läskigt att se hur ett event som GMs kommer på bara sådär blir hundra gånger bättre än ett event som de har planerat inför i flera veckor. :D

Jag dödade en Captain Mushpoie :wub:

Eller ja, dödade och dödade. Jag råkade komma för nära och blev jagad, då buffade och healade en RM mig så jag kunde slå tillbaka och döda den.

Oh, just det. Ni ser förmodligen inte men jag har skaffat mig en dark nurse suit. :unsure:

Trevligt trevligt.

Jag tröttnade igen, på level 58, får se om jag orkar ta 60 nån gång snart. Kan nog posta något ss då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Trevligt trevligt.

Jag tröttnade igen, på level 58, får se om jag orkar ta 60 nån gång snart. Kan nog posta något ss då :doh:

Sniper, Om du är i en sådan hög levle kanske du kan hjälpa mig att levla lite :mf_doof: Fastnat och fan vad det är tråkigt att bara sitta och slå på fiender och få ca 0.007 XP varje gång dom dör <_<

Edit: Då menade jag gubben på Mia servern (!)

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sniper, Om du är i en sådan hög levle kanske du kan hjälpa mig att levla lite :mf_doof: Fastnat och fan vad det är tråkigt att bara sitta och slå på fiender och få ca 0.007 XP varje gång dom dör :doh:

Edit: Då menade jag gubben på Mia servern (!)

Har inte kvar spelet <_<

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Version 11 än klar nu

>Länk till video<

Blev lite intreserad av det nya stället som ger 20% mer exp... tills dom sa att man var tvungen att köpa en premium sak för att komma dit...

Mhm, men frågan är ju: Hur länge kan man vara där? Finns det en stad och sådant där så man kan vara där hur länge som helst, då är det ju lätt värt det. Eller om man kan använda premiumsaken hur många gånger som helst.

Men inget av det lär ju gå, de vill ju bara tjäna pengar.

Var även inne på eventet som är nu. Samla silver hearts, det har alltid varit "samla 10 och kom tillbaka" så jag farmade lite och hittade ganska snabbt 11 stycken. "Jävlar vad fort det gick, har de blivit generösa tro?"

Men nej, när jag åkte till den nissen man ska lämna in hjärtana hos så kostade den sämsta saken 250 hjärtan!

Tänk då på att de tre - fyra första sakerna på listan bara var skit, och för att bara komma förbi skitsakerna behövde man nog 5 000 hjärtan om jag inte minns fel.

Annars så verkar det där sättet att samla items på som har kommit tillbaka intressant. Bara stå där ute med sin apparat och samla saker. Perfekt om man inte orkar spela mer. Bara ställa gubben där och så går man iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, men frågan är ju: Hur länge kan man vara där? Finns det en stad och sådant där så man kan vara där hur länge som helst, då är det ju lätt värt det. Eller om man kan använda premiumsaken hur många gånger som helst.

Men inget av det lär ju gå, de vill ju bara tjäna pengar.

Var även inne på eventet som är nu. Samla silver hearts, det har alltid varit "samla 10 och kom tillbaka" så jag farmade lite och hittade ganska snabbt 11 stycken. "Jävlar vad fort det gick, har de blivit generösa tro?"

Men nej, när jag åkte till den nissen man ska lämna in hjärtana hos så kostade den sämsta saken 250 hjärtan!

Tänk då på att de tre - fyra första sakerna på listan bara var skit, och för att bara komma förbi skitsakerna behövde man nog 5 000 hjärtan om jag inte minns fel.

Annars så verkar det där sättet att samla items på som har kommit tillbaka intressant. Bara stå där ute med sin apparat och samla saker. Perfekt om man inte orkar spela mer. Bara ställa gubben där och så går man iväg.

mm, men dom kommer säkert fixa nåt då folk inte kan stå och sammla och vara afk, men det kommer säkert komma bots snart som sammlar, fyller på batteriet och sånt, håller på att patcha nu så får vi se hur det är...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...