Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Increased Experience Weekend!

February 15,2008

Exp.

As a special "Thank You" to all of our loyal Flyffers and as a "Welcome" to all of our new players, we're going to have a 1.5x Experience and 1.5x Drop Rate weekend!

Welcome to Flyff: Version 11 everyone. Have fun and as always...

Happy Flyffing!

Lite högre exp rate... men dock bara över helgen :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inne en snabbis igår och märkte faktist ingen skillnad alls.. Han dock få ihop 50 silver hjärtan på inte så lång tid, så jag ser inte hur det skulle vara svårt att få tag på dom?

Nej, det är lätt att få tag i hjärtan. Man allt från 5 000 hjärtan och neråt är bara skräp. Så vill man ha något som faktiskt är användbart eller värdefullt så är det 5 000 + som gäller. Det kan vara lite drygt.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Nice... Är det bättre nu än förut med exp? Går det snabbare eller är det likadant (skit)?

Jaru.

Blev lvl 58 runt V.7-8 tror jag. Det är V.11 nu.Tyckte det gick segt som smör mellan V.7 till V.11 men just denna helgen var det dubbelexp, så jag passade på. Drog 59-60 på drygt en timme med en assist till hjälp.

Efter att ha gjort questen för att bli blade gjorde jag idag två lvl 60 quests och var 80% in på 61 efter det. Har huntat lite giants och ska dra 62 senare ikväll efter lite CS. Antagligen blir det 30min sologrind eller 10min med en assist på cranes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...