Lajnux Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Men... Varför skulle man försöka använda sitt pet som autoloot när det inte går? Vadå "inte går"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Vadå "inte går"? Dom djuren man köper i cash shop kan bara loota, och behöver ingen mat över huvud taget Dom man kan hitta behöver matas, men dom kan inte autoloota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dom djuren man köper i cash shop kan bara loota, och behöver ingen mat över huvud taget Dom man kan hitta behöver matas, men dom kan inte autoloota Precis så jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Precis så jag menar. Oh, då blev det hela ett stort missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Fick ett ägg häromdan... Jag ska sälja ägget för 4,5 m för jag orkar inte slösa QI på det!! Verkar bara onödigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Fick ett ägg häromdan... Jag ska sälja ägget för 4,5 m för jag orkar inte slösa QI på det!! Verkar bara onödigt!! Du borde kunna få mer för det. Förövrigt så gjorde jag ett test igår. Jag bytte in 2 golden fists som droppas av basque. Jag fick ungefär 159 pet food som jag gav mitt ägg. Den fick 0.38% XP. Det känns inte som det är värt att slösa all den IQ:n jag kommer behöva slösa för att kläcka mitt ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Du borde kunna få mer för det. Förövrigt så gjorde jag ett test igår. Jag bytte in 2 golden fists som droppas av basque. Jag fick ungefär 159 pet food som jag gav mitt ägg. Den fick 0.38% XP. Det känns inte som det är värt att slösa all den IQ:n jag kommer behöva slösa för att kläcka mitt ägg. Samma här... har gjort av med över 50 QI och har fått upp den i 10.58 XP!!! Ska sälja det... Vad rekommenderar ni för pris?? (är helt jävla hjärndöd när det gäller om priser!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Samma här... har gjort av med över 50 QI och har fått upp den i 10.58 XP!!! Ska sälja det... Vad rekommenderar ni för pris?? (är helt jävla hjärndöd när det gäller om priser!! ) En del säljer för 10 mille, en del för 6 mille. Jag har sett allt mellan det, så ta där någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 En del säljer för 10 mille, en del för 6 mille. Jag har sett allt mellan det, så ta där någonstans. Men jag har inte det största behovet av pengar nu så om jag säljer det billigare än vad det igentligen är värt så kanske jag får det sålt snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Men jag har inte det största behovet av pengar nu så om jag säljer det billigare än vad det igentligen är värt så kanske jag får det sålt snabbare... Haha jo, du gör ju som du vill. Jag gav dig bara priserna som är de mest kända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Har dom höjt XP raten igen? Redigerad 25 september, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Har dom höjt XP raten igen? Nepp, man får fortfarande lite XP. Jag tycker inte skillnaden är så jättestor, jag tänker knappt på den. Men en del tycker det är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man kan ju inte klaga så jävla mycket på det... Känner inte heller av det så mycket men för en del är det som spelets undergång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man kan ju inte klaga så jävla mycket på det... Känner inte heller av det så mycket men för en del är det som spelets undergång! typ mig eller vet ju inte än, har inte orkat patcha helt än pga att det hängde sig sist jag försökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Har väl i stort sätt lagt av med Flyff. Tappade suget totalt under V9 tramset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Har väl i stort sätt lagt av med Flyff. Tappade suget totalt under V9 tramset. Det känns så surt, jag och mina polare är just nu uppe i FlyFFextas, det hade varit coolt om du var med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det känns så surt, jag och mina polare är just nu uppe i FlyFFextas, det hade varit coolt om du var med också. Mjo. Men jag är nog bland dom fattigaste lvl 38 gubbarna på Flyff och det tar för lång tid att lvla nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Mjo. Men jag är nog bland dom fattigaste lvl 38 gubbarna på Flyff och det tar för lång tid att lvla nu för tiden Jag var/är bland dom halvrika mellanlevel (typ 40-80) gubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) 1337 inlägg i tråden 1339 nu Redigerad 29 september, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Jag har dingat 46 nu. Har full Misty set på mig och har full Anoos som väntar på banken. Kan inte vänta tills jag blir 60 och elementor. Sålde förövrigt ägget igår, helt sjukt vad priserna sjönk fort. Jag kunde omöjligen sälja det för över 2 mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts