Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag har tur ikväll!! >_<

Lootade en STA+4-ring. Som går för 400 000 på marknaden.

Lootade en yxa som var värd 110 000.

Lootade en båge som gick på 255 000 i AP!!! Fy fan!

Lootade inte mindre än sex tärningar idag, en dice4 som går för 150 000+ och fem dice6 som går för 30 000 ungefär.

Får jag allt sålt så blir jag jeterik. :)

Edit: Under tiden som jag skrev inlägget fick jag en ring INT+2 såld för 200 000 och tärningen för 150 000 såld. :wub:

Du är fortfarande inte rik.. -.-

Du tjänade knappt en miljon på det där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du är fortfarande inte rik.. -.-

Du tjänade knappt en miljon på det där..

Haha, men fortfarande så är ju inte det där det enda jag har, jag har ju sparat på banken under hela min mage-karriär. Men jag vet fortfarande att jag inte är rik om man jämför med andra spelare. Men jag jämför med mig och min gamla karaktär samt min polare, och då ligger jag hästlängder bättre till. >_<

Edit: Plus att jag ju inte skriver allt här på sajten som jag säljer i shopen, jag säljer ju till exempel ganska mycket QI varje gång jag slår upp en shop, och de säljer jag för 10 000 each, så när det kommer någon köpgalen så får jag lätt ihop en mille under en shop bara från QI. Plus massa annat småkrams, som armour och vapen jag inte orkar skriva här när jag säljer dem. :)

Men ja, du fattar vad jag menar.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4-5mille om dagen om du grindar rätt och inte hittar några gröna items. Dock brukar det bli +/-0 efter man köpt allt man ska ha efter en dags grindande.

Då kan jag passa på att säga att jag lootade två gröna idag. :ph34r:

Ett par handskar och en suit.

Men jag har redan det jag behöver just nu, jag har full Misty och jag är inte 45 än så allt jag får in i penya stannar på banken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni någon sida där man kan läsa lite om vad som är bra att lägga sina attributpoäng på efter vilken klass man ska bli?

Skills och sådant lär man sig ju själv, men det är svårare att veta hur mycket och var man ska lägga sina attributpoäng. Hittills har jag frågat personer eller testat själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni någon sida där man kan läsa lite om vad som är bra att lägga sina attributpoäng på efter vilken klass man ska bli?

Skills och sådant lär man sig ju själv, men det är svårare att veta hur mycket och var man ska lägga sina attributpoäng. Hittills har jag frågat personer eller testat själv.

Du kan ju kolla på Flyff forumet, där finns ganska många builds

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hi Flyff Community!

As you are aware, maintenance runs each week on Wednesday.

This week, V9 will be implemented, and our maintenance will run early and extended.

Maintenance will run from

*San Jose

* U.S.A. - California - PDT

* Wednesday, September 12th, 6:00 PM ~ Thursday, September 13th, 4:00 AM

*New York

* U.S.A. - New York - EDT

* Wednesday, September 12th, 9:00 PM ~ Thursday, September 13th, 7:00 AM

*Greenwich Mean Time - GMT(NOT BST)

* U.K.

* Thursday, September 13th, 1:00 AM ~ Thursday, September 13th, 11:00 AM

See you all in Flyff!

Ceilidhs

Blev inte en så lång beta, men men, får hoppas att poängen är normala igen så man kan testa lite nytt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...