Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:)

Min bror visade det idag, dom tycker inte att det går lite för långt eller så?

Han sa något att det skulle komma ett dj hero eller vad det hette och en massa guitar hero spel, band hero och något annat.

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ushh!

Allt pumpande har gjort att jag har förlorat intresse för serien.

Det räcker gott och väl med ett spel per år. Metallica, Van Halen skulle gott och väl kunna släppas som ett trevligt song pack för nerladdning till World Tour istället..

Men nene, fullprisspel ska det vara ><

Illa... :P

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ushh!

Allt pumpande har gjort att jag har förlorat intresse för serien.

Det räcker gott och väl med ett spel per år. Metallica, Van Halen skulle gott och väl kunna släppas som ett trevligt song pack för nerladdning till World Tour istället..

Men nene, fullprisspel ska det vara ><

Illa... :P

Har du ens testat GH:M?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, har bara lessnat på att det ska släppas så många spel. Ett stort släpp per år och resten i form DLC skulle vara optimalt enligt mig.

Som Rock Band då, det finns +600 DLC's till det, det blir samma sak som att släppa många GH-spel. Jag håller med om att det pumpas ut överdrivet många spel, men GH:M är ett så bra spel (från det jag har läst av recensioner) att det inte skulle passa att släppa alla de låtarna som DLC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det hade funkat bättre att släppa låtarna som DLC, det känns så himla onödigt att gå och köpa massor av spel som ändå är "samma", jag hade i alla fall tyckt dom kunde göra det som DLC packs istället. Några av dom åtmindstone.

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har förstås inte testat GH:M än men jag vet att Death Magnetic-DLCt till GH3 är skittråkigt. Låtarna är väl iofs okej och det är väl rätt kul att spela men det är urtrist och nästan förstörande att spela Metallicalåtar i ett spel med så tråkig grafik som GH3. Jag är glad att det är ett fullspel på skiva och fodral istället för några halvkassa DLC som i slutändan hade gått upp till ett fullpris ändå, utan att tillföra nåt annat än enbart själva låtarna. GH: Metallica har fått raka åttor, nior och 9½-or på alla spelsidor och är ett väldigt ambitiöst projekt med egen motion capture, facialscans, videos och faktarutor. Mycket av spelinnehållet har förändrats och förbättrats och jag skulle aldrig vilja ha GH:Ms låtlista importad till GH3 eller WT. Jag förstår inte varför man inte vill ha det som fullt spel. Vad är förlusten? Vänta nån månad så kan du spara 200 spänn på det. Väntar du ännu längre får du det för 300 och då har du inte mycket att gnälla om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var och för hur mycket? Köpte du hela kitet eller har du redan instrument till WT? Jag försöker pussla ihop en så bra deal som möjligt och alla priser är intressanta.

GAME. Erbjudande: Lämna in 3 spel och få bundlepaketet + kickpedal för endast 279kr. Har alla instrument redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAME. Erbjudande: Lämna in 3 spel och få bundlepaketet + kickpedal för endast 279kr. Har alla instrument redan.

Vadå för bundle? GHM + gitarr + pedal eller? Jag ringde dem och de sa att man fick köpa vilka billiga skitspel som helst och direkt lämna in dem för att utnyttja erbjudandet, och det kan bli så jag gör om jag inte hittar några andra sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå för bundle? GHM + gitarr + pedal eller? Jag ringde dem och de sa att man fick köpa vilka billiga skitspel som helst och direkt lämna in dem för att utnyttja erbjudandet, och det kan bli så jag gör om jag inte hittar några andra sätt.

Bundlepaketet är spelet + gitarr. Pedalen får man på köpet när man bokar det och lämnar in 3 spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

HJÄLP!!

Jag letar frenetiskt efter begagnade fullbundles till PS3 men hittar inga innan de är slut. Nya kostar de 1500 som minst och det är lite för mycket för min smak. Däremot har jag hittat ett bra PS2-bundle med schysst pris, men jag måste veta nåt först:

Funkar PS2-instrument exakt likadant för PS3 också? Dvs, inte bara att de "funkar", utan är det ingen skillnad på trumseten, mikrofonerna och gitarrerna? Kollar jag på GH.com står det olika erbjudanden om "PS2/PS3 bundles", men är det exakt samma instrument, bara det att bundles-en har spelet på DVD versus BluRay som är skillnaden?

Vill ha GH:M å det snaraste men inte för 2200 spänn :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har förstås inte testat GH:M än men jag vet att Death Magnetic-DLCt till GH3 är skittråkigt. Låtarna är väl iofs okej och det är väl rätt kul att spela men det är urtrist och nästan förstörande att spela Metallicalåtar i ett spel med så tråkig grafik som GH3. Jag är glad att det är ett fullspel på skiva och fodral istället för några halvkassa DLC som i slutändan hade gått upp till ett fullpris ändå, utan att tillföra nåt annat än enbart själva låtarna. GH: Metallica har fått raka åttor, nior och 9½-or på alla spelsidor och är ett väldigt ambitiöst projekt med egen motion capture, facialscans, videos och faktarutor. Mycket av spelinnehållet har förändrats och förbättrats och jag skulle aldrig vilja ha GH:Ms låtlista importad till GH3 eller WT. Jag förstår inte varför man inte vill ha det som fullt spel. Vad är förlusten? Vänta nån månad så kan du spara 200 spänn på det. Väntar du ännu längre får du det för 300 och då har du inte mycket att gnälla om.

Din jävla kanalj! :wub:

GH3 är det bästa GH spelet på alla sätt. WT är ju fult som stryk, gameplay är värdelöst jämfört med 3:an. 3:an är det ultimate GH spelet. Nuff said

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...