Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

Går det att importera sparfiler från GH3 på något sätt? Känns lite kasst att behöva spela om allting jag uppnått innan jag formaterade om datorn.

Det går om du har spelet till Dator.

Jag drog bara över Save filen från min ena dator till andra förut när jag skulle bort och lana med min andra dator. :naughty:

Spar filen ligger i Mina Dokument om jag inte minns fel. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klarade äntligen One på hard! :D

Då är det bara Raining Blood och Lou-bataljen kvar där, då..

Gratz. :D

IMO kan du skita i Lou fighten, jag gjorde inte den förens jag kom till Lou på Expert och failade ett par ggr där, så tog jag han på Hard istället. :)

Börja nöta Expert nu. :D

Nu har jag i nån vecka försökt och skilla på mig, har 4/5 stars (kanske jag skrivit tidigare men säger det igen ändå :))på alla låtar utom Raining Blood, Number of the beast, F.C.R.M.I.X., Nothing for Me Here, Take This Life och The Way it Ends. Så jag tänkte ju försöka klara Dragonforce nu, någon som har nåt tips på hur man ska göra på introt? Jag har kommit förbi det ett fåtal ggr men det känns drygt och nöta introt 100ggr för att komma förbi det en gång. :/

Edit: hittade en film på GuitarHeroPhenom när han Fc'ar Dragonforce för 5:e gången. :o

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag tänkte ju försöka klara Dragonforce nu, någon som har nåt tips på hur man ska göra på introt? Jag har kommit förbi det ett fåtal ggr men det känns drygt och nöta introt 100ggr för att komma förbi det en gång. :/

Börja på Slowest i practice mode tills det sitter, sen så är det bara att ta det 100% på Slower och Slow, för att det är ett ganska stort steg mellan Slow och Full Speed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börja på Slowest i practice mode tills det sitter, sen så är det bara att ta det 100% på Slower och Slow, för att det är ett ganska stort steg mellan Slow och Full Speed.

Sitter du och strummar igenom eller två-hands tappar du? :D

Edit: Om det är någon som vill spela över Live nångång så kan ni ju adda min Gamertag. :o

AntefreemaN - GH geek ftw ^^

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån med PS3 och GH3 eller GHWT eller framtida GH: Metallica som är intresserad av Metallicas Death Magnetic-addon, och som skulle vara intresserad av att betala Adriian en summa pengar (179:- delat på antalet personer) så vi kan slippa betala hiskeliga 179 kronor ensamma? Det skulle isf bli 179:- delat på tre för Adriian, kattälskaren och mig, vilket blir 60 kr. Ännu en person så blir det bara 45 kr, ännu en (dvs två nya personer) så skulle det bli ynka 35 spänn. Fast, eftersom fem downloads är max kanske han vill ha den sista som reserv ifall hans hårddisk formatterades, eller så.

Nån som vill? Jag vill, men inte för varken 179 eller 90, och gärna lägre än 60 (även om prisskillnaden inte blir så stor därefter).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån med PS3 och GH3 eller GHWT eller framtida GH: Metallica som är intresserad av Metallicas Death Magnetic-addon, och som skulle vara intresserad av att betala Adriian en summa pengar (179:- delat på antalet personer) så vi kan slippa betala hiskeliga 179 kronor ensamma? Det skulle isf bli 179:- delat på tre för Adriian, kattälskaren och mig, vilket blir 60 kr. Ännu en person så blir det bara 45 kr, ännu en (dvs två nya personer) så skulle det bli ynka 35 spänn. Fast, eftersom fem downloads är max kanske han vill ha den sista som reserv ifall hans hårddisk formatterades, eller så.

Nån som vill? Jag vill, men inte för varken 179 eller 90, och gärna lägre än 60 (även om prisskillnaden inte blir så stor därefter).

Är ni ens säkra på att det går att göra på det sättet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ni ens säkra på att det går att göra på det sättet?

Tydligen.

Ja, det är sant.

Har själv snyltat spel av Yukoai. :w000t:

Sen har min granne fått en himla massa PSN-spel, bland annat PAIN, från sina kompisar som loggat in på hans PS3a och gjort så. Dessutom fick jag ju Home-betan från en norrman genom att logga in på hans subaccount.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tydligen.

Sen har min granne fått en himla massa PSN-spel, bland annat PAIN, från sina kompisar som loggat in på hans PS3a och gjort så. Dessutom fick jag ju Home-betan från en norrman genom att logga in på hans subaccount.

Jo, såg det inlägget nu.

Home kände jag till, men det var ju bara en betaversion, jag tänkte att sony kanske hade bättre koll på sina PSN-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går att dela spel med andra genom att den får logga in på spel ägarens account och gå in i dens download lista och plocka det den ska ha. Dock kände jag en som tydligen blev bannad av Sony för att han delat med 5 pers, så om dom inte avaktiverade eller vad han snackade om så fick han inte bli "unbannad" så att säga. Men jag tror inte det är så stor chans att dom kommer på en, vettefan om han hade alla hönsen hemma heller :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Why so serious?

---

Fast på Lou på Hard, och Slash på Expert. Booooooring.

Lou kan du skita i (Jag tog som sagt inte han förens jag mött han några ggr på expert)

Slash på Expert kan du hoppa över om du inte klarar han... Faila 3 ggr i rad och ta Wuzz out. Sen spöar du han när du blivit lite bättre. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...