Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej !

Jaa, jag skulle gå med på det. Har haft grejerna uppe ganska länge nu så vill bara bli av med dom =)

Du kan få instrumenten för 900 kronor. Vid snabb affär 800.

Är det INGEN som vet ifall det går att använda PS2-instrument till PS3? :> Kattälskaren gav mig en länk där det stod att det inte skulle funka, men är det nån som kan komma med egna erfarenheter om det? Adaptrar osv. Det handlar om typ sju hundra spänn jag kan tjäna in här. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stycke World Tour med instrument inhandlat! :wub: Fick det för 900 :naughty: Ska sälja spelet antingen över tradera eller i butik, förhoppningsvis kan jag använda det som morot för att få ett billigare GH:M. Jag såg hur kopplingarna var på trumsetet, så man kanske slipper köpa en extra pedal och istället kanske använda den man använder till Roland TD6-K-setet. :P

EDIT: Typo.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tråkigt här om dagen så jag filmade när jag körde Slash Guitar Hero Battle Expert (Hardcore O.o) och jag undrar vad ni tkr, vad kan jag förbättra (förutom allting då jag inte är särskillt bra på det här spelet. ;) Kvaliten suger för jag filmade med min mobil men ni kanske ser ändå. :lol:

Sämsta skrytposten någonsin : <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, ville inte skryta.. Ville ha fler views xD Men man kan ju se det som en skrytpost också. ;)

Haha. 33 views. xD

Jag har på typ en / två dagar fått över 1000 views på två videos jag laddade up om MW2... Folk requestade och jag spelade in, så... Inte så konstigt heller iofs då MW2 är jävligt hypat av många.

http://www.youtube.com/watch?v=TvZWXIIRDd0

http://www.youtube.com/watch?v=osIvOJaKUiI

Äsch. Guitar Hero suger. Det har jag i princip tyckt från första början.

DJ Hero ser dock riktigt skoj ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Hade tråkigt här om dagen så jag filmade när jag körde Slash Guitar Hero Battle Expert (Hardcore O.o) och jag undrar vad ni tkr, vad kan jag förbättra (förutom allting då jag inte är särskillt bra på det här spelet. :D Kvaliten suger för jag filmade med min mobil men ni kanske ser ändå. :P

Hm... jag skulle nog vilja förbättra gittarens sound, det känns lite hackigt och vissa toner verkar ibland inte riktigt avslutade. En bättre "klang" helt enkelt!

OJ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...