Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äntligen, 500K! :D

Gratz. ;) Snart 5-star? ;)

Var och kolla på en GH tävling förra helgen eller om det var helgen före det. Iallafall så var förra årets vinnare där och underhöll oss i pausen genom att spela Jordan, han spelade ju oseriöst och fick 330k. Hans högsta var nånting på över 400k. Nu är det så att jag aldrig kört Jordan och undrar om det är bra, för han tappade ju Solot och jag tyckte hela låten verkade insanet sjuukt och undrar om han var bra eller über bra. :)

Nån skicklig trummis som kan förklara hur jag ska göra för att klara "fast notes" på trummor, t.ex. Everlong. Jag klarar typ 14-20% sen åker jag ur för att jag stumnar i armen, jag har hört att man ska tydligen spela med handlederna men nån som vet mer exakt hur man ska göra? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör WT för fullt nu, single player till PC med den vanliga gitarren. Jag har inte riktigt förstått vad som händer med touch-noterna när man inte har touch. Blir det precis som de lysande noterna?

Det händer inte mycket, du behöver inte 'strumma' när en sådan not kommer. Bara tycka på färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kraschar ibland för mig med, men bara när jag redigerar min karaktär/gitarr mm. När jag spelar låtar funkar det fint.

Din lyckans ost. :(

Jag har exakt det här problemet.

I have 2 problems with the game:

1, After I've played a few songs (1-3), the game crashes and kick me to the desktop.,

2, I can't make my own rocker, because the game crashes again (and kick me to the desktop).

I've waited a lot for this game and now I can't play because of these problems, so if anybody can please help me!

Men jag kan inte hitta någon hjälp. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...