Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rock Band har lätt roligaste låtarna :(

Dessutom finns DLC och "expansioner".

18 låtar av ACDC <3

<_<

Finns inte många låtar på Rock Band listan jag drar mig från att spela, till och med sjunga dom gör jag.

Jag är inte mycket för hårdrocks musik och musiken som finns i Gh 1-3 men med Rock Band känns det inte så "nä inte den låten usch" som jag kännt på dom andra. Min bror är ju heligt lycklig när vi lirar Rock Band för där går jag med på vilken låt som, på dom andra tar det sin tid innan vi hittar någon jag går med på :)

Och det är då inte heller jag som står för dom inköpen utan min broder :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paniiik!

Jag är sugen på att köpa GH-gitarr till datorn. Jag har kollat in Denna som garanterat skulle fungera till dator. Men eftersom det är den gamla gitarren som jag inte gillade så mycket kollade jag på Denna men är inte säker på om den funkar utan en massa adaptrar och klydd.

Vilken ska jag köpa?!

:)

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paniiik!

Jag är sugen på att köpa GH-gitarr till datorn. Jag har kollat in Denna som garanterat skulle fungera till dator. Men eftersom det är den gamla gitarren som jag inte gillade så mycket kollade jag på Denna men är inte säker på om den funkar utan en massa adaptrar och klydd.

Vilken ska jag köpa?!

:)

Jag är nästan 100 på att gitarr nummer två (den för 299) också funkar till PC, men det är nog bäst om någon som är helt säker får uttala sig.

Förövrigt säljer EB Games den vita gitarren för 279 för 199 kronor. I alla fall köpte jag en därifrån i Femman i Gbg för någon månad sen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nästan 100 på att gitarr nummer två (den för 299) också funkar till PC, men det är nog bäst om någon som är helt säker får uttala sig.

Förövrigt säljer EB Games den vita gitarren för 279 för 199 kronor. I alla fall köpte jag en därifrån i Femman i Gbg för någon månad sen. :)

Äsch, det var mest att det bara var 20 kr skillnad. Om den nu kostar 199 så köper jag den!

Tack! =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...