Jump to content

Botten Anna


DimpZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Basshunter var på DH, han blev utbuad. :ermm:

Jag såg det, nån länkade till en film på youtube ^^

BTW börjar bli lite småtrött på folk som går omkring och sjunger låten när dom inte ens fattar vad den handlar om.

Det är typ "WOOTWOOTWOOT BÅTEN ANNA ÄGER WOOTWOOTWOOT"

STäller man frågan "Vet du vad låten handlar om?"

Får man antingen "En Båt" eller "en sån där datamänniska till svars" HATA FOLK IBLAND :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen så frustrerande som ni beskriver det? Måste man veta vad en låt handlar om till punkt och pricka för att gilla den?

Det är nog egentligen bara att låten blir så barnslig ur ett fjortis perspektiv. Jag känner en båt. Hon röjer upp i våran kanal. Låter som ett barnprogram som tar upp en halvtimme av Bolibompa.

Sen finns det ju en hel del som bara inte har någon som helst mening. Hur många båtar kan banna folk? Hur många båtar är förklädda tjejer?

Sen är det självklart viktigt att vara riktigt alternativ om man är riktig datornörd. Gilla nåt som fjortisar gillar går bara inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo...

En sak jag har märkt här på sajten är att alla är så förbannat glada i att vara alternativa och hata allt som är i närheten av mainstream.

Folk som vill gå iklädda jeans och t-shirt på skolbalen, som tycker att alla lagar är till för att brytas och förkastar allt som någonsin skett och som hyllar filmer som inte en kotte har hört talas om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...