Jump to content

Botten Anna


DimpZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den gick att lyssna på för mig me Men sen när alla jävla idioter på skolan upptäckte den suger den pung ingen vet vad den handlar om :teehee:

- Ingen vet vad den handlar om?

Right! Och ingen vettig människa ställer sig emot krig, eller spärrar vägen för Jehovas Vittne när dessa knackar på dörren. Så pyttsan heller.

Alla vet vad den handlar om. Du, precis som alla andra som ids klaga på "idioternas okunnighet", är i vägen. Ni stör min sömn, för helvete. Kan ni inte förstå att man inte behöver följa de tuff-häftig-ball-coola mongo-principer för att överleva?

Dhuuuuuuuu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla vet vad den handlar om. Du, precis som alla andra som ids klaga på "idioternas okunnighet", är i vägen. Ni stör min sömn, för helvete. Kan ni inte förstå att man inte behöver följa de tuff-häftig-ball-coola mongo-principer för att överleva?

Dhuuuuuuuu.

Precis, därför låter de bli att lyssna på låten för att inte gå med i fjortisballheten.

DHUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, därför låter de bli att lyssna på låten för att inte gå med i fjortisballheten.

DHUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! :teehee:

Hrmhrm.

Den huvudsakliga delen av alla, vad man kallar fjortisar, ratar helvetet.

De lyssnade på låten innan, för då var det coolt. Nu är det coolt att hata låten, eftersom "idioterna" som fortfarande lyssnar inte vet vad den handlar om. Man ska inte bara plugga sina öron med långfingret då låten spelas, utan för att få total respekt krävs det att man klagar över artisten bakom den och de som "orkar lyssna på någonting de inte förstår".

Fåfängt grupptryck - det är fjortis.

Eller bara idioti.

Fult, dåligt och stört är det i alla fall.

Låt låten vara, och skaffa egna åsikter, barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrmhrm.

Den huvudsakliga delen av alla, vad man kallar fjortisar, ratar helvetet.

De lyssnade på låten innan, för då var det coolt. Nu är det coolt att hata låten, eftersom "idioterna" som fortfarande lyssnar inte vet vad den handlar om. Man ska inte bara plugga sina öron med långfingret då låten spelas, utan för att få total respekt krävs det att man klagar över artisten bakom den och de som "orkar lyssna på någonting de inte förstår".

Fåfängt grupptryck - det är fjortis.

Eller bara idioti.

Fult, dåligt och stört är det i alla fall.

Låt låten vara, och skaffa egna åsikter, barn.

Håller med dig, tänkt själv skiva det förut. Men jag orkade inte. Att det är konstigt att sluta lyssna för att många gör det. HrmHrm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick veta idag vad Basshunter heter på lunarstorm. Stackarn, han har det fan inte lätt där! :ph34r:

Och?

Usch, en polare till mig trodde att han sjöng om en båt som heter Anna. :teehee: Sen när jag sa vad den handlade om så trodde han inte på mig, han tjatade istället ut mig vad en bot är!! Den där låten skulle nog blivit bra om man tog bort sången helt och hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man bli så korkad så att man tror att det handlar om en båt? :blink:

Uno: Datorer är inte av allas intresse.

Dos: Einstein, med fler stortänkare, levde i en tid utan allt vad bandbredd och fildelning heter. Inte var någon bland dem av vidare korkad natur.

Dhuuuuu.

Här, ta en utsliten dumstrut och skäms en stund. En varnig ska du dock få ta del av först: akta dig för alla "krigshjältar" och machomän jag ställt där borta, i det högra hörnet. De är jävliga så det inte finns ord till det.

:)

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...