Jump to content

Botten Anna


DimpZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, men om man har stora bröst :ermm:

Hur seriös tror du jag var när jag gjorde den bilden? Klart man inte behöver vara blond för att vara fjortis, men fjortisar här i Ödeshög färgar håret för det mesta håret blont. Jag går efter vad jag sett med egna ögon ;) (Inte en cool smiley i det här fallet, han är blind och har därför solglasögon).

Äh, förstog vad du menade :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle kanske ha postat den här i stället för i dagens LOL! Nåja, här kommer den igen då: Historien bakom Båten Anna!

Var en snutt om honom på rapport också, med ungefär samma innehåll. Kan skicka om någon vill ha.

*edit*

Oj, det var en gammal post jag quotade. Måste ha gått in på fel sida.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som aldrig vart med om någon som tror att "Boten Anna" handlar om en båt? Det enda alla gör är ju att säga "Öööh, jag hatar alla fjortisar som tror att låten handlar om en båt.........!". Vet INGEN som tor att låten handlar om en båt. Dessutom är låten ganska bra, men Basshunter har gjort en del bättre låtar. Skön kille på att göra musik. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som aldrig vart med om någon som tror att "Boten Anna" handlar om en båt? Det enda alla gör är ju att säga "Öööh, jag hatar alla fjortisar som tror att låten handlar om en båt.........!". Vet INGEN som tor att låten handlar om en båt. Dessutom är låten ganska bra, men Basshunter har gjort en del bättre låtar. Skön kille på att göra musik. :wub:

Har heller aldrig råkat ut för nån som tror det är en båt.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som aldrig vart med om någon som tror att "Boten Anna" handlar om en båt? Det enda alla gör är ju att säga "Öööh, jag hatar alla fjortisar som tror att låten handlar om en båt.........!". Vet INGEN som tor att låten handlar om en båt. Dessutom är låten ganska bra, men Basshunter har gjort en del bättre låtar. Skön kille på att göra musik. :wub:

Jag har varit med om det. Och det är mina klasskamrater, som är långt mer kunniga på datorer än jag...

Men han är sjyst...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...