Jump to content

Botten Anna


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Fan ... Mogna ... Man har väll rätt och tycka vad man vill om han ... men måste man få alla att hata han ... han kan väll inte hjälpa att han har en skånsk dialekt... han dans e knappast seriös i videon .. Tofs .. jag har de med .. p.g.a. jag har ganska långt hår .. e man bög för att man har tofs ? vilken jävla människa som hälst kan väll ha de... SÅ LÅT HAN VARA HAN HAR INTE GJORT ER NÅTT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan ... Mogna ... Man har väll rätt och tycka vad man vill om han ... men måste man få alla att hata han ... han kan väll inte hjälpa att han har en skånsk dialekt... han dans e knappast seriös i videon .. Tofs .. jag har de med .. p.g.a. jag har ganska långt hår .. e man bög för att man har tofs ? vilken jävla människa som hälst kan väll ha de... SÅ LÅT HAN VARA HAN HAR INTE GJORT ER NÅTT
Skånsk dialekt? Det har iallafall inte jag lagt märke till. Och han har gjort mig något, han har förpestat mig med sin usla musik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan ... Mogna ... Man har väll rätt och tycka vad man vill om han ... men måste man få alla att hata han ... han kan väll inte hjälpa att han har en skånsk dialekt... han dans e knappast seriös i videon .. Tofs .. jag har de med .. p.g.a. jag har ganska långt hår .. e man bög för att man har tofs ? vilken jävla människa som hälst kan väll ha de... SÅ LÅT HAN VARA HAN HAR INTE GJORT ER NÅTT

Säkert du som är basshunter. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan ... Mogna ... Man har väll rätt och tycka vad man vill om han ... men måste man få alla att hata han ... han kan väll inte hjälpa att han har en skånsk dialekt... han dans e knappast seriös i videon .. Tofs .. jag har de med .. p.g.a. jag har ganska långt hår .. e man bög för att man har tofs ? vilken jävla människa som hälst kan väll ha de... SÅ LÅT HAN VARA HAN HAR INTE GJORT ER NÅTT

Tycker det låter som han kommer lite mer från Norrköpingshållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu spelas det även "vi sitter i venten och spelar DoTA" bland tjejerna i klassen, eftersom de fortfarande inte vet vad boten anna handlar om (förklarade lite lätt igår kl 02.10 för tjejerna i klassen att det var den nördigaste låten som har gjorts, så att säga) så antar jag att de inte har en aning om vad DoTA är (förmodligen hörs det som "data")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu spelas det även "vi sitter i venten och spelar DoTA" bland tjejerna i klassen, eftersom de fortfarande inte vet vad boten anna handlar om (förklarade lite lätt igår kl 02.10 för tjejerna i klassen att det var den nördigaste låten som har

gjorts, så att säga) så antar jag att de inte har en aning om vad DoTA är (förmodligen hörs det som "data")

Dom vet knappast vad "venten" och "DoTA" är. Skulle va kul om han sjöng vad det verkligen är. >_<

"Vi sitter här i vårt röst kommunikationsprogram och spelar lite Warcraft III: The frozen throne" *dunk dunk dunk*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är den, för er som inte sett den förut!

Den är så kass! >_<

Botten Anna

Botten Anna (Textad på engelska)

Halva klassen nynnar på den djäkla låten! (Fast de tror att han sjunger "Jag känner en BÅT").

Sen är textningen ju kass. "Nobody can hit our bot"? "Nobody can BEAT our bot heter det".

Sen kan dess popularitet bero på att vi bor i närheten av Ängelholm (där Basshunter bor). Var ju samma sak med Gunter, då alla nynnade "Oooh... you touch my talala" och "Teeny weeny string bikini".

Har kollat på nätet, går inte att få tag på deras låtar någonstans. Nån som har en aning var skivor/lagliga downloads finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härmed förklarar jag Fy Fan För Fjortisar (aka 4F aka FFFF) öppet för allmänheten. Detta är vår årsdag och ska därefter firas med pompa och ståt, fjortis och smisk. Våra mål inom 4F är:

- Utrota fjortisarna.

Det är dags att utplåna dom.

Förstår inte din bild, är man fjortis om man är blond, tjej och röker cigarett/dricker alkohol?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte din bild, är man fjortis om man är blond, tjej och röker cigarett/dricker alkohol?

Nej, men om man har stora bröst >_<

Hur seriös tror du jag var när jag gjorde den bilden? Klart man inte behöver vara blond för att vara fjortis, men fjortisar här i Ödeshög färgar håret för det mesta håret blont. Jag går efter vad jag sett med egna ögon :( (Inte en cool smiley i det här fallet, han är blind och har därför solglasögon).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men om man har stora bröst >_<

Hur seriös tror du jag var när jag gjorde den bilden? Klart man inte behöver vara blond för att vara fjortis, men fjortisar här i Ödeshög färgar håret för det mesta håret blont. Jag går efter vad jag sett med egna ögon :P (Inte en cool smiley i det här fallet, han är blind och har därför solglasögon).

Lite OT bara: varför har blinda glasögon? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...