Jump to content

Botten Anna


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Ojdå, ser att du är född 1980. Du måste ha mycket till ett tillfixat liv, hänger ju t.om på ett forum med majoriteten på 14 år. Nu blir väl tjejen stolt. :)

Okej. Eftersom ni skrev att jag var i trottsåldern så skrev jag att jag var 17. Vilket jag också är, hänger du med? :P

Och då är väl mitt fall något utav dom sista 10 då. :rolleyes:

Haha, majoriteten på 14 år. Okej. Stick om det inte passar. Hejpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, majoriteten på 14 år. Okej. Stick om det inte passar. Hejpa.

Jag väntar på att xbox-se ska komma upp igen. Innan dess måste jag ha någonstans att vara, ni forumite är ju för fan dom enda "vänner" jag har. Och nu sket det sig. Buhuuu mitt liv :'(

Nej men seriöst, vad menar du med att "sticka". Jag lever fortfarande inte mitt liv här så att sticka är väl lite fel att säga. Jag är inne å får lite hjälp med något spel ibland och passar också på att lägga något spam.

Redigerad av Roller_Girl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag väntar på att xbox-se ska komma upp igen. Innan dess måste jag ha någonstans att vara, internet är ju för fan det sista jag har kvar i livet. :'(

Nej men seriöst, vad menar du med att "sticka". Jag lever fortfarande inte mitt liv här så att sticka är väl lite fel att säga. Jag är inne å får lite hjälp med något spel ibland och passar också på att lägga något spam.

Okeeej.

Haha, lever inte heller mitt liv här. Var fan år sen jag var här inne. Känns det som iallafall. Men vadfan spelar det för roll vad vi gör på fritiden? En del dansar balett, andra festar, en del sitter inne här hela natten. Det viktigaste är väl endå att man har kul?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okeeej.

Haha, lever inte heller mitt liv här. Var fan år sen jag var här inne. Känns det som iallafall. Men vadfan spelar det för roll vad vi gör på fritiden? En del dansar balett, andra festar, en del sitter inne här hela natten. Det viktigaste är väl endå att man har kul?

Vem har sagt något annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du snackar typ som att du har jättekul medans vi bara sitter här och ruttnar.

Haha nej då har du missuppfattat. Vice. Skrev att jag skulle fixa till mitt liv för han känner mig så väl och vet att jag har ett piss liv..

Och då svarade jag honom att jag inte alls behöver fixa till mitt liv och att det bara blir löjligt att komma med sådana kommentarer till folk man inte känner. :rolleyes:

Men ontopic nu kanske..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roller_Girl du är en trögtänkt, inskränkt liten skit unge som en dag kommer att stöta på fel person. För det första, har någon en dröm vad det än må vara, i detta fallet att stå och sjunga en sång på DH så är det den personens dröm, inte din och det ger inte dig eller någon annan rätt att håna personen i fråga.

För det andra kommer du gång på gång med direkta påhopp på folk som kommer från andra län, att de är dryga och dumma osv. Där sänker du dig själv något otroligt och du visar dessutom upp att du uppenbarligen inte klarar av att vara på det här forumet. Du är för ung helt enkelt, fysiskt eller pyskistkt, välj själv men tillräckligt mogen är du inte.

Sen för det tredje: du ska ge fan i att skicka pm till mig eller någon annan medlem där du är oförskämd, kränkade, svär och är allmänt otrevlig. Förhoppningsvis blir din vistelse här ganska kort...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roller_Girl du är en trögtänkt, inskränkt liten skit unge som en dag kommer att stöta på fel person. För det första, har någon en dröm vad det än må vara, i detta fallet att stå och sjunga en sång på DH så är det den personens dröm, inte din och det ger inte dig eller någon annan rätt att håna personen i fråga.

För det andra kommer du gång på gång med direkta påhopp på folk som kommer från andra län, att de är dryga och dumma osv. Där sänker du dig själv något otroligt och du visar dessutom upp att du uppenbarligen inte klarar av att vara på det här forumet. Du är för ung helt enkelt, fysiskt eller pyskistkt, välj själv men tillräckligt mogen är du inte.

Sen för det tredje: du ska ge fan i att skicka pm till mig eller någon annan medlem där du är oförskämd, kränkade, svär och är allmänt otrevlig. Förhoppningsvis blir din vistelse här ganska kort...

Bla bla bla puss hej

BTW vill du stöta på mig så skicka ett pm.

Och ett råd, ta inte allt du läser i ett forum för seriöst, speciellt inte personerna som skrivit, iaf inte om dom har ett liv utanför forumet. :rolleyes:

Redigerad av Roller_Girl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bla bla bla puss hej

BTW vill du stöta på mig så skicka ett pm.

Och ett råd, ta inte allt du läser i ett forum för seriöst, speciellt inte personerna som skrivit, iaf inte om dom har ett liv utanför forumet. :rolleyes:

Ja, jag skulle verkligen vilja stöta på dig just nu...

Jo, jag tar inlägg seriöst, det finns många bra medlemmar med bra åsikter på det här forumet. Dessvärre är inte du en av dem.

Och nej jag tar det varken i pm eller itråden längre nu, pga att även den här tråden har spårat ur och blivit nerspammad med korkade skit inlägg från dig. Och jag vill inte bidra mer till det än vad jag redan har gjort.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag skulle verkligen vilja stöta på dig just nu...

Jo, jag tar inlägg seriös, det finns många bra medlemmar med bra åiskter på det här forumet. Dessvärre är inte du en av dem.

Och nej jag tar det varken i pm eller itråden längre nu, pga att även den här tråden har spårat ur och blivit nerspammad med korkade skit inlägg från dig. Och jag vill inte bidra mer till det än vad jag redan har gjort.

Haha nej jag är inte någon utav dem, inte någon utav dem seriösa medlemmarna heller. :rolleyes:

Men ontopic resten tar vi via pm adda min msn om du vill ses gullet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, du är den ända som gör bort sig. Kommer med konstiga påståenden och irrelevanta argument.

Du är pinsam gosse, ta tag i ditt liv och skaffa lite pubishår innan du yttrar dig.

:) SlewME!!! :rolleyes: Fy! Tänk på att det lille gossebarnet inte förstår bättre. Han är i trottsåldern. Du borde vara lite mer förstående... :P

Ta det lugnt... han är väl säkert bara ironisk. Det är han alltid när han gör bort sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...