Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

FYFAN VILKEN UNDERBAR SEGER!!! ÄNTLIGEN 3 POÄNG MOT BRAGE, OCH ÄNTLIGEN LITE SPEL!!! MAICH SEMA <3 FAVORITNEGER, GOSENEGER SOM RABARBEN HADE SAGT PÅ SIN TID!!! MONDAY JAMES, RESOLUT MITTBACK > PRECIS VAD VI HAR SAKNAT!!!

FÖRÖVRIGT JÄVlIGT SKÖN SEGER, NÄMNDE JAG DET?! POÄNG ÄR DET ENDA SOM GÄLLER I LIGASPEL... FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT BAJEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!

CRED TILL ALLA STONERS PÅ ÖSTRA STÅ; DEN GODA LUKTEN KÄNDES I SÅVÄL FÖRSTA SOM ANDRA HALVLEK!

ALLA RÖKER HASCH I HAMMARBY!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni Arsenalfans om Växjö Lakers nya logga?

Vad ska vi tycka?

Mittsituationen är ju iofs något iaf även om han inte är i närheten av ansiktet.

Det är ju just det att de slänger sig och tar sig för ansiktet trots att ingenting nuddat ansiktet, bara för att försöka få fram kort som är så tråkigt att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådana här situationer gör ju inte direkt att Barca får mer sympatipoäng från resten av fotbollsvärlden.

Jo, exakt. Hur fult det andra laget spelar så ska ens egna lag ändå inte filma så där mycket. Det är ju inte direkt någon nyhet att dem tar sig för ansiktet direkt..

Mittsituationen är ju iofs något iaf även om han inte är i närheten av ansiktet.

Nu sitter jag o kollar på Arsenal - United. Bra fotboll :)

Ja, exakt. Om jag får ont i benet så tar jag mig inte för ansiktet, det är det som dem tappar på. Det är det som andra lags fans blir så förbannade på.

Jag undrar hur UEFA tänkte när dem bestämde att Frank De Bleeckere ska dömma Barca - Real. Det var han som visade ut Motta ifjol på Camp nou..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att det känns som att det betyder så jättemycket. Men det är alltid skönt att slå United!

Håller med och f.ö grattis till er Arsenal som slog United alltid kul att se att andra slag slår United. En skön vinst för Liverpool ligger nu på samma poäng som Tottenham fast med en spelad match mer. Och bara två matcher kvar nu för Liverpool näst sista mot Fulham och sista mot Tottenham på hemma plan. Skulle sitta extremt fint med två segrar nu och kankse kniper en CL kval plats nu för pool. Och nästa säsong kommer bli extremt spännande för pool och hoppas på att King Kenny stannar en säsong till.

EDIT: Såg att Aston Villa var sista matchen för pool så hoppas på 3 vinster nu.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In all fairness, om filmen med Barcas filmningar sprids, så bör även denna spridas:

Jag har aldrig sagt att Real är bättre, jag tycker nästan lika illa om det laget. Speciellt Ramos och krulltotten som spelar vänsterback. Adebayor och C. Ronaldo bidrar inte direkt till att jag gillar Real mer.

Så jag håller med Saleen, båda lagen är ruttna. :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sagt att Real är bättre, jag tycker nästan lika illa om det laget. Speciellt Ramos och krulltotten som spelar vänsterback. Adebayor och C. Ronaldo bidrar inte direkt till att jag gillar Real mer.

Så jag håller med Saleen, båda lagen är ruttna. :)

Ta inte åt dig, var mer för att visa att det inte bara är så att Barca filmar, utan Real spelar jävligt fult och Mourinho är dum i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...