Jump to content

Konsert- upplevelser


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ptja, Umeå är ju bara någon mil bort :D. Får se om jag kan lyckas dra med mig några vänner, skulle vara helnajs.
Hey, vad coolt! :wub:

Nä, jag satte citationstecknen eftersom jag tyckte "Vart brukar Komposters spela..." lät mer som att jag undrade var ni brukar spela. Äsch, jag vet inte..:(

Oh, förstår - det korrekta hade dock ändå varit "var", det var därför jag undrade ("vart" används i typ futurum - "Vart ska ni spela?"/"Var spelar ni?" - men det hör inte hit!). De största ställena vi spelat på har nog varit Mosebacke, Stampen, och en låt på Kulturhuset häromdagen. Men det var som sagt bara en låt, och på en audition, så det kanske inte räknas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice., Umberto, okka, felshoe: Någon av er som orkar åka till Umeå den 20 maj och se mig spela? :(

Skämt åsido, ni anar inte hur mycket jag grämer mig över att inte kunna gå på Tim, Face Berlin. Så gå, ni som kan! Kommer bli nästintill episkt.

Hehe. Ska dit och kolla på Mavoc. Vilken tid lirar ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njäe? Det handlar väl endast om riktning och position? "Var"-frågor kan besvaras med "här" eller "där". "Vart"-frågor kan besvaras med "ditåt" eller "hitåt".

Du har rätt, man kan ju lika gärna säga "Vart gick han"? Tänkte inte efter tillräckligt!

Hehe. Ska dit och kolla på Mavoc. Vilken tid lirar ni?

Oj, nice - Jag är faktiskt inte helt säker. "festivalen är mellan 18.00-24.00, spelschemat är inte satt ännu då alla band inte är klara, men det kommer inom kort." fick vi i vårt mail.

Gof: Vilka är Mavoc?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Muse till Hovet 24 oktober. Det är så sjukt, jag och två kompisar har tänkt åka till England och se Bloc Party i Brighton samt spendera några dagar i London exakt de datumen.. Nu är det sjukt svårt att välja, fyfan.

Kan bli skoj, missade dom senast, även då på Hovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...