Jump to content

Nya moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dum snubbe som lånar ut San Andreas...Skulle jag aldrig göra

Äh, jag lånade egentligen bara Playstationet och sedan San Andreas av en annan kompis som jag fortfarande har kvar i hyllan... borde väl lämna tillbaka den efter att jag har köpt PC-versionen... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon måste ju ta tag i det hela, eller hur? Har du något tips för hur jag skulle kunna sköta det bättre?

Det är klart och du gör det på ett bra sätt.

Det är bra att du tar tag i det, du är den rätta personen för sånnt, ja du gillar det du gör och så. Men en moderator plats är för mycket. På nått sätt.

Edit: Tackleberry, jag sa inte att du var dålig eller att du inte skulle få ta tag i det, utan jag bara förklara för honom min anledning. Förstår du?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart och du gör det på ett bra sätt.

Det är bra att du tar tag i det, du är den rätta personen för sånnt, ja du gillar det du gör och så. Men en moderator plats är för mycket. På nått sätt.

Edit: Tackleberry, jag sa inte att du var dålig eller att du inte skulle få ta tag i det, utan jag bara förklara för honom min anledning. Förstår du?

Ja, jag förstår. Tack för att du förklarade för Everest förresten.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alltid tänkt Azore eller Arman som moderatörer. Eller SlewMe,vet inte riktigt varför just SlewMe men... :wub:

Tack :lol:

Jag har kunskaper sedan långt tillbaka att sköta både forum, communitys och hemsidor men då jag inte gjort så gott intryck på detta forum hittills så ser jag ingen anledning till att ansöka till mod.

Gjorde ett community för länge sedan i ASP och nu driver jag som sagt webbhotellet beffo, har ju även haft massor med "mellan" hemsidor men dem ska vi inte gå in på då jag kan räkna upp många.

Forum jag är mod på just nu är webbforum.com och beffos där jag är admin.

Det var ju lite kort då, men jag har som jag sa lite tidigare inte gjort så gott intryck här så att jag skulle aldrig bli vald moderator :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid undrat vad ni Moderatorer skriver i Admin forumet... :huh:

Hmm... :P

Vad gör ni där igentligen?

:P

Duh, gissa.

Vi har undersökningar vilka vi ska banna och trackasera.

Sen tar vi en i mängden var dom och skriver hans namn där så får alla ge honom varsin varning inom en vecka.

Foo real: Ganska dött forum. Skriver om lite saker som rör forumet som inte medlemmar har med och göra. Säger till om vi ska åka bort så folk vet om att man inte är hemma och ta hand om forumet. That kind of shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...