Jump to content

Nya moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Releasen av San Andreas väntar och efter det ett hav med moddar. Vi kommer att behöva några fler moderatorer, dels till SA-forumet och dels till modding-forumet. Vi behöver ~1-3 moderatorer.

För att söka om dessa platser, skicka ett PM till mig med följande:

1. Presentation

2. Ev. tidigare erfarenheter.

3. Ålder.

4. Vart du helst vill jobba, i SA-forumet eller moddingforumet.

5. Varför du vill ha moderatorjobbet.

Ett absolut måste är en ålder på 16+ år.

Nya moderatorer kommer att krönas om några dagar/någon vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ungefär som dommare i valfri sport, man får skit för att man gör sitt jobb.

Så w0rd.

Här gör man sitt jobb, och allt man får är skit och burop om hur dålig moderator man är.

Vi skulle nästan testa att låta forumet vara under en vecka. Folk skulle bli galna efter ett tag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så w0rd.

Här gör man sitt jobb, och allt man får är skit och burop om hur dålig moderator man är.

Vi skulle nästan testa att låta forumet vara under en vecka. Folk skulle bli galna efter ett tag. :)

Pröva inte vårt (iallafall mitt) tålamod. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här gör man sitt jobb, och allt man får är skit och burop om hur dålig moderator man är.

Det verkar som om du inte kan ta lite skit. Är man moderator får man väl ta konsekvenserna, samma när det gäller dommare.

Ibland kan det vara positivt att få burop också, ger en bra feedback liksom och man får veta vad man gjort för fel och kanske förbättrar till näst gång.

Enligt mig så har inte du fått så mycket skit, annat är det med Jocken. Nät tex han var i Los Angeles eller Miami nånting.

Så skapade han en tråd om hur han hade det där, som en vykort ungefär. Jag förstår varför han gör det, han tror säkert att många har frågor om hur det ser ut eftersom man kan säga att Los Angeles är med i GTA SA.

Fast mycket mindre och ett annat namn.

Men det som gjorde mig arg var att alla medlemmar vart typ sura och sa "aaa är inte detta vardagssnack, a bla bla bla". Alla säger även hur mycket man tycker Jocken är dålig osv.

Så jag tycker du ska sluta klaga, eftersom jag och många andra medlemmar tycker du är en bra moderator. Sen ska man veta att man inte ska ta konkurrensen med Funnylin och KalleR som en dans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som om du inte kan ta lite skit. Är man moderator får man väl ta konsekvenserna, samma när det gäller dommare.

Ibland kan det vara positivt att få burop också, ger en bra feedback liksom och man får veta vad man gjort för fel och kanske förbättrar till näst gång.

Har nu någonsin hört någon konstruktiv kritik i burop?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit moderator på www.sportal.nu forumet, de frågade mig om jag ville vara admin men jag gillar inte den siten nå mer. För jag har börjat skriva på GTAsajten ;). Det skulle vara kul att vara moderator här på GTAsajten. Dels för att hålla forumen rena, dels för att det alltid är skoj med lite extra makt;). Fast jag är ju bara 14, så tyvärr kan jag inte bli moderator.

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit moderator på www.sportal.nu forumet, de frågade mig om jag ville vara admin men jag gillar inte den siten nå mer. För jag har börjat skriva på GTAsajten ;). Det skulle vara kul att vara moderator här på GTAsajten. Dels för att hålla forumen rena, dels för att det alltid är skoj med lite extra makt;). Fast jag är ju bara 14, så tyvärr kan jag inte bli moderator.

Kan vara ett plus om de nya moderatorerna är några man känner till, också.

Inget illa menat, såklart. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara ett plus om de nya moderatorerna är några man känner till, också.

Inget illa menat, såklart. ;)

Jag har bytt namn, förut hette jag arwin_e_proffs_på_sa eller något.. Det var ju för fan jag som frågade efter Mafia hatt förresten . : )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...