Jump to content

Nya moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om du vill vara moderator så får du nog sluta med att göra 1000 nya topics per dag >_<

Hultenius väljer vem som ska bli moderator

Ren överdrift!

det var i början bara oich det var för typ ett par veckor sedan så släpp det nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att bli mod ska man passa in på detta:

* Kunnig

* Snäll

* Rätt ålder (16+, helst över 18)

* Bra svenska

* Tidigare erfarenheter? / Initiativtagande?

* Aktiv

* Respekterad

Någon av dessa kan man ju få plocka bort... men ju fler punkter man stämmer in på desto bättre! Vi har många bra medlemmar som kan tänka sig att bli moderatorer så jag kan ju säga att chansen är ganska liten att bli moderator, i alla fall just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
För att bli mod ska man passa in på detta:

* Kunnig

* Snäll

* Rätt ålder (16+, helst över 18)

* Bra svenska

* Tidigare erfarenheter? / Initiativtagande?

* Aktiv

* Respekterad

Någon av dessa kan man ju få plocka bort... men ju fler punkter man stämmer in på desto bättre! Vi har många bra medlemmar som kan tänka sig att bli moderatorer så jag kan ju säga att chansen är ganska liten att bli moderator, i alla fall just nu.

Kunnig inom vad? GTA? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, införstådd med forumregler, såsom att man inte ska dra upp arton dagar gamla trådar. :P

Oh my GOD! Arton dagar? herregud!! förlåt mig!!

oj.. arton dagar .. halva mitt liv nästan!

Dock kan jag göra mig själv till mod. fast på forum som inte är så modifierade som GTAsajten. lyckades inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Jag är 13 år, men jag kanske kan väl va moderator för SA  :lol:

Är inte säker, för man måste ju vara 16 år

Bra anledning.

Om någon skulle bli mod här så är det ju jag då jag är nästan äldst av alla aktiva(Förutom BOT och .vice och Metanolic), har stor erfarenhet utav hemsidor och vet vad som är rätt och fel. Däremot kan jag vara lite barnslig ibland, men det är en annan femma. Driver även ett webbhotell och har hållt på min internet i ca 6år nu.

Låt mig höra din bakgrund. :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra anledning.

Om någon skulle bli mod här så är det ju jag då jag är nästan äldst av alla aktiva(Förutom BOT och .vice och Metanolic), har stor erfarenhet utav hemsidor och vet vad som är rätt och fel. Däremot kan jag vara lite barnslig ibland, men det är en annan femma. Driver även ett webbhotell och har hållt på min internet i ca 6år nu.

Låt mig höra din bakgrund. :lol:

Du vet att vi snackar SA-forumet va? Föresten är posterna tagna för ett bra tag sen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...