Jump to content

Nya moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag har bytt namn, förut hette jag arwin_e_proffs_på_sa eller något.. Det var ju för fan jag som frågade efter Mafia hatt förresten . : )

Jaså, arwin_e_proffs_på_sa... ja, honom känner vi ju alla till...

Eller? Mystiken tätnar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså är det inte bättre att Hultenius skickar ett mail till några personer som han tror kommer passa som moderator? Det tror iaf jag. Sen om den personen vill vara det eller ej är väl en annan sak. Arman skulle iaf passa bra tror jag. Honom känner nog alla till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså är det inte bättre att Hultenius skickar ett mail till några personer som han tror kommer passa som moderator? Det tror iaf jag. Sen om den personen vill vara det eller ej är väl en annan sak. Arman skulle iaf passa bra tror jag. Honom känner nog alla till.

Ja, jag håller med. Arman skulle passa bra som moderator, tycker jag.

Edit: Utan att fjäska skriver jag det.

Redigerad av Marwin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya mods... coolt!

Jag gillar att vara domare är van vid att ta skit men de forumen som är förslagna är nog inte rätt område för mig...

Orka med San Andreas forumet... Där borde det finnas en robotadmin som kan sålla bort topicar... :wub: Har aldrig orkat vara där på grund utav alla rent ut sagt skittopicar som finns och nu när det kommer till PC & Xbox så lär det behövas många nya moderatorer. Och då kanske jag kan våga öppna mina ögonen för det området igen! wohoo!

Och modsforumet har jag nog aldrig varit inne på... kan inget... :wacko:

Drömmen skulle vara övrigt men där har vi ju redan så duktiga mods *nyp i kinden* :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...