Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Och nu missade du storbokstav också! Fy :unsure:

Du började med lärarskiten så nu får du skylla dig själv Mens-Man.

Oj förlåt då Mr.Magister men jag har aldrig sagt någonting till dig så jag tycker du enbart ska hålla käften.

Och eftersom jag är kille så kan jag knappast ha mens, det borde du väl ha lärt dig?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska dåligt svar.

Dåligt svar säger du.

Svaret kan väl inte bli mycket bättre än så?

Du verkar ha någonting som gör att du inte kan uppföra dig som en vanlig person.

Du måste alltid kalla folk för "dumfan" etc. (vet att det har förekommit andra ord också, men har inte orken att kolla upp det just nu).

Din stubin är inte heller av den längre varianten, vilket vi ofta får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt svar säger du.

Svaret kan väl inte bli mycket bättre än så?

Du verkar ha någonting som gör att du inte kan uppföra dig som en vanlig person.

Du måste alltid kalla folk för "dumfan" etc. (vet att det har förekommit andra ord också, men har inte orken att kolla upp det just nu).

Din stubin är inte heller av den längre varianten, vilket vi ofta får se.

Haha, du har ingen aning om hur lång min stubin är då den knappast den mätas på ett forum där jag skriver saker för att det är kul. Ingenting annat.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du har ingen aning om hur lång min stubin är då den knappast den mätas på ett forum där jag skriver saker för att det är kul. Ingenting annat.

Vilken tragisk hobby, att sitta på ett forum och kalla folk "dumjävlar" och tycka att det är kul. :mellow: För det måste ju vara just det det du tycker är roligt, då man knappt ser någon mening där du inte använder "dumjävel" eller något annat liknande ord.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om alla bara håller käften och slutar bråka nu så ska ni se att allt blir bra.

On-topic

Min guild har egentligen slutat göra Molten Core, men nästa vecka ska vi dit för att slå vårat gamla speedrun-rekord <_< (1 h 55 minuter, typ). Hoppas verkligen att Judgement Leggings droppar för då är det jag som får dom :P.

Ikväll blir det ZG och som vanligt så kommer Zin'Rokh säkerligen inte droppa, förbannat.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om alla bara håller käften och slutar bråka nu så ska ni se att allt blir bra.

On-topic

Min guild har egentligen slutat göra Molten Core, men nästa vecka ska vi dit för att slå vårat gamla speedrun-rekord <_< (1 h 55 minuter, typ). Hoppas verkligen att Judgement Leggings droppar för då är det jag som får dom :P.

Ikväll blir det ZG och som vanligt så kommer Zin'Rokh säkerligen inte droppa, förbannat.. :)

Hade du inte blivit kickad eller blivit av med lootnings-rätten i din guild?

edit:Bullet@: tro mig, Mafia_king är lika tuff i rl som på internet ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sa "där uppe", blev ingen Zin'Rokh ikväll MEN jag fick däremot Peacekeeper Gauntlets, jädrigt bra healing handskar ;). Ikväll blir det BWL, hoppas på Judgement och min "loverboy" The Untamed Blade, gief.

Har spelat hela natten och hela den här morgonen, nu ska jag sova. G'natt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...