Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hmm. Jag har fixat ett nytt trial-konto på WoW, via länken som GiZmo la upp på sidan 480.

Och det går bra att göra "det första". d.v.s skriva in sitt namn, sin e-mail och säkerhets frågan etc. Men det är efter det, när det står att dom har skickat ett mail till en där man ska typ "aktivera" sitt konto, det blir något fel. För jag får aldrig något mail. :shifty: Jag har testat på 2 olika mailadresser, men ingen har det kommit fram något på...

Någon som vet vad man kan göra? Kanske finns någon annan sida med en trial på, som man kan testa?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag byta från Xavuis till frostmane? Någon sa att dte inet gick om servern hade statusen full

Har också försökt bytta till en full server, men jag får fram allt och betalar och sånt, men sen står det bara att det inte gick bla bla osv. Antar att min morsas mastercard inte funkar. Får hoppas det, ska oxå transfera till en server som är full.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

Edit: OK, nuverkar det installera. Uppe på cd 3 nu, men det går plågsamt långsamt.

Är det meningen att det ska vara så olidligt segt?

Jag har iofs allrig installerat ett så här stort spel. 6 gig tar väl sin tid antar jag. :\

Tror det är ngt med Cdn ;) . Men ladda ner trial client :).

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också försökt bytta till en full server, men jag får fram allt och betalar och sånt, men sen står det bara att det inte gick bla bla osv. Antar att min morsas mastercard inte funkar. Får hoppas det, ska oxå transfera till en server som är full.

Jag kan komma med en lättande mening, En ingame polare från Laughingskull bytte nyss till frostmane

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...