Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Äh, fyfan. Själv tycker jag att WoW är aningen socialt. I princip alla mina polare jag känner spelar WoW, vi brukar umgås på fritiden men även i WoW. Men visst, för mycket spelande så blir ju osocial och börjar isolera sig från omvärlden, aldrig hänt mig dock.

Jag spelar WoW kanske 5-8 timmar om dagen, och det är ganska mycket, men om man har goda vänner runt omkring en som också spelar så gör det inte direkt något om man spelar lite väl mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på med en Twink film :) Vet inte om det är så upskattat med lvl 19twink pvp film, men jag tycker den är go :blink:

Edit: Fan vad irriterande! Man kan inte få döda någon själv! Jag ligger alttid högst på listan! och då kommer alla bakom mig och hjälper hela jävla tiden så får inga klipp där jag är ensam =(

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES! Efter 1 års väntande fick jag äntligen Judgement Leggings igår kväll, fyfan vad glad jag blev då dom droppades :ermm:

Gratts :(

Edit: Har nu börjat spela WoW igen på min lvl 32(nu 33 :)) Tauren warrior gjorde Gnomergan fick ing spec förutom pengar och xp (Ding 33)

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...