Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag ska förmodligen köpa WoW men det är en sak jag är rädd för. Att det är så beroendeframkallande. Tänk om jag börjar skita i skolan och sånt.

Ni som har spelat det, är det så beroendeframkallande dom det sägs vara?

Olika från person till person. Jag har aldrig skitit i skolan för att spela wow direkt :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska förmodligen köpa WoW men det är en sak jag är rädd för. Att det är så beroendeframkallande. Tänk om jag börjar skita i skolan och sånt.

Ni som har spelat det, är det så beroendeframkallande dom det sägs vara?

Om du börjar skippa skolan för ett spel så måste du ha väldigt dålig självdisciplin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fruktansvärt wow beroende, jag dumpade min flickvän, sket i skolan och mina polare för wow, därför jag slutade :teehee:

Omg!

om jag ska vara ärlig så är det där du just skrev, det värsta wowberoendet jag läst om :S.

Iofs vet jag inte hur du och din flickvän hade det, men det låter väldigt hårt :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte ironi.. :teehee:

edit: @Halo: Jag hade det bra i mitt förhållande med henne ,det är det som gör så jävla ont att ha dumpat henne för ett förbannat datorspel

Visst onlinespel kan även det vara extremt socailt osv. vid vissa tillfällen, men hur tänkte du?

wow kommer aldrig att bli mer socialare än en flickvän man tycker om enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst onlinespel kan även det vara extremt socailt osv. vid vissa tillfällen, men hur tänkte du?

wow kommer aldrig att bli mer socialare än en flickvän man tycker om enligt mig.

Jag vägrade sova, åt knappt, slog sönder saker om internet crasha, skrek o jävlades, satt bara vid datorjäveln o skrek hållkäften till alla som ens tilltalade mig ,såg bara wow som mitt liv helt enkelt, och socialt är det fan inte, socialt är när man står framför folk och umgås och pratar etc, inte träffas på nåt jävla datorspel :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vägrade sova, åt knappt, slog sönder saker om internet crasha, skrek o jävlades, satt bara vid datorjäveln o skrek hållkäften till alla som ens tilltalade mig ,såg bara wow som mitt liv helt enkelt, och socialt är det fan inte, socialt är när man står framför folk och umgås och pratar etc, inte träffas på nåt jävla datorspel :teehee:

Jag menade mer om du sitter på vent med polarna och spelar, det är lika socialt som att prata i telefon, om inte socialare, där kan du iaf snacka med fler än en person. Men att chatta är för mig lika socialt som att skicka sms, dvs, snabbt och smidigt, inget mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade mer om du sitter på vent med polarna och spelar, det är lika socialt som att prata i telefon, om inte socialare, där kan du iaf snacka med fler än en person. Men att chatta är för mig lika socialt som att skicka sms, dvs, snabbt och smidigt, inget mer.

Socialt, kommer aldrig kunna se det sociala i ett datorspel, eller att prata i telefon

@swat: Precis min åsikt!

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...