Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Måste du ta ordet "Fag" så allvarligt!? :wub:

Raderar vä det då =)

Gör som du vill, tyckte bara att fag var fel ord att använda.

Woho! Har äntligen fått joina en MC guild med magen som jag fick av en polare. Skulle kört MC igår, men han har så klart inte gjort prequest.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är löjligt, som blizzard hatar warriors. På deras egen beskrivning har nån riktigt klyftig dev sagt, att warrior är en klass som tål mycket skada och har bra överlevnad i PvP. Den personen har kanske aldrig blivit 2-shotted av en mage, eller fullständigt sönderägd av en warlock som seduce-shadowboltar och kastar en liten lolcoil. :wub: sen kan man ju kolla på de värdelösa talentsen de får patchen. Och med rage normalization, så är måttet rågat nästan..

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är löjligt, som blizzard hatar warriors. På deras egen beskrivning har nån riktigt klyftig dev sagt, att warrior är en klass som tål mycket skada och har bra överlevnad i PvP. Den personen har kanske aldrig blivit 2-shotted av en mage, eller fullständigt sönderägd av en warlock som seduce-shadowboltar och kastar en liten lolcoil. :huh: sen kan man ju kolla på de värdelösa talentsen de får patchen. Och med rage normalization, så är måttet rågat nästan..

Visst är min klass sönder nerfad men med skills(och lite bwl gear skadar inte) så kan man spöa skiten ur alla klasser förutom shadow priest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. i de levlarna är det skitlätt att lvla, gå till STV, ta några quests ifrån bb, och döda döda döda. :o

Och snälla, sluta sätta smilies i varenda mening.

Ok inga smilies (dont look! :huh: )

JAg är warrior, Sönder nerfad? Känner mig rät så mäktig nu med Herods Shoulders :wub: .

Tänkte skaffa full Scarlet armor men värkar rät så onödig med den låga drop raten + så när jag väll har den så kommer jag ju vara tvungen att skaffa ny :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok inga smilies (dont look! :huh: )

JAg är warrior, Sönder nerfad? Känner mig rät så mäktig nu med Herods Shoulders :wub: .

Tänkte skaffa full Scarlet armor men värkar rät så onödig med den låga drop raten + så när jag väll har den så kommer jag ju vara tvungen att skaffa ny :wub: .

jag kände mig förbannat mäktig när jag kutade runt i BG's med mitt Zin'rokh ,svärt stort som e bil :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Axelskydden gör inte spelaren :o

Nej men man känner sig mäktig som tauren med "Coola" axelskydden för dom blir så stora :). men ändå så ägde jag nys en palading (lvl 34 som jag) i Gurubashi arena :huh: .

jag kände mig förbannat mäktig när jag kutade runt i BG's med mitt Zin'rokh ,svärt stort som e bil :wub:

Mm man bara måste älska taurens med stora vapen Allt är Over sized :).

Men annars så fixa jag 3 quest i STV nu. Döda trolls FTW. Också fick jag 3 7+ stamina och en 3+ resist enchant på olicka bittar :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men man känner sig mäktig som tauren med "Coola" axelskydden för dom blir så stora :wub:. men ändå så ägde jag nys en palading (lvl 34 som jag) i Gurubashi arena :huh: .

Mm man bara måste älska taurens med stora vapen Allt är Over sized :o.

Men annars så fixa jag 3 quest i STV nu. Döda trolls FTW. Också fick jag 3 7+ stamina och en 3+ resist enchant på olicka bittar :wub: .

Tips till dig:

Ser du en ?? gnome tro inte du kan mosa saken för du är 200gånger större.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, då steg man upp tidigt för att kunna börja ladda ner patchen så fort som möjligt. Går oväntat snabbt ändå för att vara Blizzard's Downloader. Fortfarande inte säker om jag ska lira Holy eller börja som Retribution igen :huh:.

Aja, det löser sig nog. Ska sova nu, bai :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, då steg man upp tidigt för att kunna börja ladda ner patchen så fort som möjligt. Går oväntat snabbt ändå för att vara Blizzard's Downloader. Fortfarande inte säker om jag ska lira Holy eller börja som Retribution igen :lol:.

Aja, det löser sig nog. Ska sova nu, bai :P

Protection ftw :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...