Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Bara jag som Fastnar på retreving character list :shifty:. Men annars om men trycker på cancel kommer server listan tryck cancel på den sen trycker du på create character och DÅ kan man se Blood Elfs och dom blå sakerna :lol:.

:P

Nej, Inte bara du.

The file "C:\DOCUME~1\HP_GAR~1\LOKALA~1\Temp\Rar$EX00.500\WoW-Before-the-Storm-enGB-patch\wow-final.mpq" could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (OpenArchive::Execute)

HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan iaf köra på min warrior på stormscale, men alla mods är plötsligt incompatible. Bleh, orka tanka ALLA mods man använder igen. :shifty:

Tror inte några mods funkar alls, min polare sa att blizz hade ändrat datan på hur addons funkar osv. Dem jag har laddat ner funkar inte, så bara att vänta. :lol:

@ Marky: Japp!

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga är det för tidigt att bytta till Protection(TANK) spec?Jag kör mkt quest och PVP :lol: Men Tank kommer behövas Snart typ :shifty: .

Ngn som kan bra Tank Spec som skulle villa dela med sig? (Nya patch inkl).

Vilken lvl är du? Att specca prot är fan inte värt det om man inte tankar raidinstancer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...