Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Okej. Länk till nått bra? Jag vet inte vart jag ska leta.

Trinity action bars är rätt bra och finns uppdaterad så den funkar med nya patchen. Enkelt att sätta upp (till skillnad från discord action bars) Länken var nere nu men kolla på http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...75/trinitybars/

den ska finnas där

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fixat det interfacet HK_47 tipsade mig om innan. Men kan man få bort dom rutorna man inte använder och göra så att dom "dockar" (alltså magnitiserar) sig i varandra?

För nu ser det ut såhär:

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh, exploiting handlar inte bara om att upptäcka nya områden. Det kan också användas för att ge dig fördelar över andra spelare. Kilade upp på ett tak i Grom'Gol, slaktade hordes och spelade in det.

196 mb stor, 6:50 min lång.

Xvid MPEG-4 1.1.2.

Grom'Gol Base Camp(ing)

Tier 2 för preist har väll inge +spell dmg? e det inte bara massa +healing? och ändå gav du najs dmg, grymt bra video, roande o se på :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fixat det interfacet HK_47 tipsade mig om innan. Men kan man få bort dom rutorna man inte använder och göra så att dom "dockar" (alltså magnitiserar) sig i varandra?

För nu ser det ut såhär:

Tryck på ikonen vid minimap så finns det options och grejer. Vad heter ditt addon som visar XP-bar under portrait btw?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...