Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Du glömde shadowpriest. ;)

Du glömde hunter.

Håller med de som tycker att nya PvPsystemet suger. Men om en månad kommer TBC och items kommer bli utbytta snabbt ändå. enda anledningen Blizzard har gjort det såhär är för att folk utan damagegears eller som inte har tid att raida 3-4 dagar i veckan ska ha lättare för att levla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paladins mördar typ melee classes hårt! Casters kan vara lite jobbiga ibland men dom går att knipa ändå ;)

När jag lirade hade jag aldrig problem mot paladins, warriors kanske har blivit nerfade nu men.. aja ,vet inte, enda anledningen till att paladins är segdödade och massa skit är för deras förbannade heals o bubbels o skit, eller är o är, jag tycker det är så

edit: Såg en pvp video förr med en paladin, paladinen gjorde lika mycket dmg som jag gjorde när jag hade IBS 5/8 valor, då kan man börja tänka efter lite

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paladins mördar typ melee classes hårt!

Där kan jag vara beredd att hålla med dig, men det beror på..

T.ex, Paladin vs Warrior: Man kan ta i princip vilken Warrior som helst bara Paladinen kan bubbla och heala.

Paladin vs Rogue: Där är det nästan inga problem för Paladinen, Stun + Släpp lös all skada du kan på Roguen så han nästan död, om Roguen bestämmer sig för att göra Vanish, låt han/hon göra det. När han kommer tillbaka för att slå på dig lite mer, bubbla och heala..gör lite skada och då är fighten i princip slut.

Paladin vs Paladin: Usch om det är Retri vs Holy. Holy Paladiner behöver i princip bara hålla ut tills Retri Paladinen har slut mana (vilket ofta går väldigt fort) och sen är det bara nuka Retri Palan. Retri vs Retri, fy fan vad roligt det är :D, det handlar för det mesta om gear och vem som crittar mest/högst. Retri vs Protection: Protection vinner, end of discussion.

Paladin vs Feral Druid: NEJ! ALDRIG! JOBBIGT! BLÄ!

Casters kan vara lite jobbiga ibland men dom går att knipa ändå

Tjao, det beror på. Själv har jag jävligt svårt mot Priests och Warlocks. Mages brukar inte vara något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där kan jag vara beredd att hålla med dig, men det beror på..

Paladin vs Rogue: Där är det nästan inga problem för Paladinen, Stun + Släpp lös all skada du kan på Roguen så han nästan död, om Roguen bestämmer sig för att göra Vanish, låt han/hon göra det. När han kommer tillbaka för att slå på dig lite mer, bubbla och heala..gör lite skada och då är fighten i princip slut.

Varför låta honom vanisha? bara gör rank 1 consecration på'n när han försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YesH, fått mitt AV 51 vapen nu :- ).. Här är en sämst film jag gjorde några dagar sen för jag va så uttråkad..Lvl 48 Paladin på terenas, förövrigt 52 nu.:PGPG, Click

Edit, Och ja..Paladins har inte slowfall. Det där är bara en dryck man får köpa när man gjort ett quest i Tanaris :D

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där kan jag vara beredd att hålla med dig, men det beror på..

T.ex, Paladin vs Warrior: Man kan ta i princip vilken Warrior som helst bara Paladinen kan bubbla och heala.

Beror oxo på, jag fick in sköna crits o det hann bara bli : Charge [stun] mortal strike [1,6k crit] vanligt slag CA 800-1000, Whirlwind CA 800-1000 och sen execute på 4k :D e man snabb o får in feta crits hinner inte paladinen ens reagera

edit: förutsatt att jag får t ex extra swing, eller det är en bonus i det hela

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har vart full balance nu ett tag med min druid :D skitkul crittar ca 1k med wrath och 2k med starfire.. Och nu har jag speccat feral också kul.. Men vet inte vilken specc jag ska ha. Måste bestämma mig innan jag köper massa pvp saker xD

Varit så otroligt mycket lagg och serverkrasher ända sen patchen på min realm, Talnivarr, så bestämde mig för att specca balance jag också eftersom det med den oerhörda instabiliteten är riktigt jobbigt att raida så vi har skippat de senaste gångerna.

Endast själv buffad, inga pots, bara zandalarian hero charm (inge curse etc)

Starfire 3300-nånting väldigt ofta (en ~4050 med trinket + berserker)

Wrath 1800-nånting. (flertalet ~2050 med berserker/stormstrike)

Testade dock också feral på tbc beta realmsen eftersom jag inte har för avsikt att slösa pengar på live för att testa det och med det enda feral itemet End of dreams för 305 AP... så var det fan helt sjukt ändå! 899 mangle i katt själv buffad, utan debuffs på target på en level 60 mob, jag själv level 60 oxå. Och det går i princip att spamma!

Kan bara tänka mig hur en full epix feral gearad druid kan vara då. Helt jävla galet!

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varit så otroligt mycket lagg och serverkrasher ända sen patchen på min realm, Talnivarr, så bestämde mig för att specca balance jag också eftersom det med den oerhörda instabiliteten är riktigt jobbigt att raida så vi har skippat de senaste gångerna.

Endast själv buffad, inga pots, bara zandalarian hero charm (inge curse etc)

Starfire 3300-nånting väldigt ofta (en ~4050 med trinket + berserker)

Wrath 1800-nånting. (flertalet ~2050 med berserker/stormstrike)

Testade dock också feral på tbc beta realmsen eftersom jag inte har för avsikt att slösa pengar på live för att testa det och med det enda feral itemet End of dreams för 305 AP... så var det fan helt sjukt ändå! 899 mangle i katt själv buffad, utan debuffs på target på en level 60 mob, jag själv level 60 oxå. Och det går i princip att spamma!

Kan bara tänka mig hur en full epix feral gearad druid kan vara då. Helt jävla galet!

Kör du Alliance? Är du horde.. get ready to die!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...