Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det roliga med den här patchen är att en nybliven lvl 60 som PvP:ar i en månad kan få gear som är jämförbar med en lvl 60 som har PvE:at i ett år. Förut var rank 12+ respekt, nu springer varenda noob runt med marshal gear. Jag ville bara ha det sagt.

Priserna ska väl ändå höjas så att det inte blir lika lätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roliga med den här patchen är att en nybliven lvl 60 som PvP:ar i en månad kan få gear som är jämförbar med en lvl 60 som har PvE:at i ett år. Förut var rank 12+ respekt, nu springer varenda noob runt med marshal gear. Jag ville bara ha det sagt.

Måste bara säga att jag håller med, mina polare som lirade på Mazrigos, High warlord polare har slutet nu. Dem slet cirka 3-4 månader i konstant pvp för o få warlord gear och high warlord vapnerna, den tiden har ju princip gått till spillo, skulle oxo slutat om jag var dem, fast nu har jag ju redan det, men om jag fortfarande lirade o var HW ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjort en PvP film med min twink, hoppas ni gillar den :(..

*OBS* detta var bara en test film..

http://video.google.com/videoplay?docid=-8422189214532275005

(Ge gärna en kommentar eller tips på hur jag skulle kunna göra så att den blir bättre)

:)

Helt okej gear på twinken. Men jag tycker att redigeringen inte var den bästa. Lite långt intro, den där texten i början är ju uppe i...vad är det, 30 sec?

Annars ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan lägga upp några bilder på hur jul ser ut i WoW???

Läste i en Malmö tidning att de brukar h speciella dekorationer m.m.

Skulle gärna vilja se hur det ser ut.

Här har du en bild på lite juleljus i Kharanos. Såg en gnome med tomteluva, men jag tog ingen bild.

Edit: Jag tryckte på en tangent oavsiktligt och min HUd försvann! Hur får jag tillbaka den?

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Priserna ska väl ändå höjas så att det inte blir lika lätt?

Priserna är inte nåt problem när det gäller aktiva wow spelare :ermm: jag grindade 800g på 6 dagar när jag var som aktivas,så tror inte det är så svårt för en inbiten wow spelare att grinda fram cash för pvp grejjerna, Vill man så gör man det bara :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gilalr verkligen alla julgrejer som finsn i spelet nu. Speciellt maskinen utanför Ironforge som förvandlar en till en tomtenisse! Hur kul som hellst! ;)

Jag tog lite bilder på juliga saker.

Den finns inte bara i IF, finns på en hel del andra ställen också :lol:.

Men helt klart julstämning, gröna nissar ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...