Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Argh, hur fan ska man specca nu!?

Vill vara ngt mellan balance och Resto.

Nature of Force verkar kul men jag gissar på att det suger fint ändå, de där träden har inte så mkt liv..

Några önskemål som jag skulle vilja ha är typ Nature's Swiftness, Starlight Wrath, Natureal Prefection, Nature's Gasp, Insect Swarm,

Natural Shapeshifter + imp healing mojs.. (även Swiftmend) Skulle vara kul att ha irriterande heals.

Altså najs dmg/critt med wrath/starfire + najs och snabb healing.

Jag vill typ kunna kasta några starks spells på en warrior, jävlas lite altså, han crittar 1000k på mig. Jag kastar Regorwth på mig själv och glider runt hörnet (har 4 delar Pvp setet) och dyker sedan snabbt upp igen med 100% hp. Har en pvp guild atm också.

ngt sådant. Är rädd för att placera ut dem fel barahh..

edit, fast det skulle också vara kul med en warrior som charge:ar mig, man kastar Nature of Force, 3 idioter med grenar dyker upp och börjar hammra medans jag spamfire'rar han till döds. pwn.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argh, hur fan ska man specca nu!?

Vill vara ngt mellan balance och Resto.

Nature of Force verkar kul men jag gissar på att det suger fint ändå, de där träden har inte så mkt liv..

Några önskemål som jag skulle vilja ha är typ Nature's Swiftness, Starlight Wrath, Natureal Prefection, Nature's Gasp, Insect Swarm,

Natural Shapeshifter + imp healing mojs.. (även Swiftmend) Skulle vara kul att ha irriterande heals.

Altså najs dmg/critt med wrath/starfire + najs och snabb healing.

Jag vill typ kunna kasta några starks spells på en warrior, jävlas lite altså, han crittar 1000k på mig. Jag kastar Regorwth på mig själv och glider runt hörnet (har 4 delar Pvp setet) och dyker sedan snabbt upp igen med 100% hp. Har en pvp guild atm också.

ngt sådant. Är rädd för att placera ut dem fel barahh..

edit, fast det skulle också vara kul med en warrior som charge:ar mig, man kastar Nature of Force, 3 idioter med grenar dyker upp och börjar hammra medans jag spamfire'rar han till döds. pwn.

...Så tar warriron insignia of the horde, intercept o smiskar skiten ur dig :lol: Alla warrior är inte dumm aser du :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joho. Det är dom visst. Jag hatar dom, dom naabsen chargear hela tiden där man försöker springa iväg ifrån dom..

jag menar, hur kan man bli stunned när dom inte ens har nått fram till en? -.-

Teh lag got to you aswell. :lol:

Ang, din spec så är den omöjlig.

Du bör tänka om, men en sak har du därimot rätt i.. 41 talanten i Balance är helt onödig. träden där på ett slag i princip, så slösa inte någrot på den.

Om du vill ha swiftmend så är det 20/0/31 du får köra på.

Själv är jag grymt sugen på både 0/51/0 och 0/0/51.. Skulle vara kul att testa. :lol:

Eller varför inte en 0/43/8.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joho. Det är dom visst. Jag hatar dom, dom naabsen chargear hela tiden där man försöker springa iväg ifrån dom..

jag menar, hur kan man bli stunned när dom inte ens har nått fram till en? -.-

Vill du hellre bli stunnad efter warrion når fram då? Så att han får längre tid att banka på dig?

Charge/Intercept är det skönaste med warrior

När man står mitt i zergen och whirlwindar för fullt och plötsligt ser man en präst på andra sidan börja kasta heals - intercept, MS crit, swordspec crit, execute = död på en sekund. Kan det bli bättre?

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teh lag got to you aswell. :D

Ang, din spec så är den omöjlig.

Du bör tänka om, men en sak har du därimot rätt i.. 41 talanten i Balance är helt onödig. träden där på ett slag i princip, så slösa inte någrot på den.

Om du vill ha swiftmend så är det 20/0/31 du får köra på.

Själv är jag grymt sugen på både 0/51/0 och 0/0/51.. Skulle vara kul att testa. >_<

Eller varför inte en 0/43/8.

Testade 0/0/51 idag.

Jag gillade inte det, dock så fick jag upp en ganska nice +healing, 902, istället för 834 som jag hade. :P

Fast problemet med mig är att jag hatar att heala med HoTs, men älskar att heala med Healing Touch, och jag har fortfarande inte kommit över +healing nerfen på lägre ranks! :'(

Så jag vet inte hur jag ska specca, har speccat om ca 4 gånger idag. :P

Ska nog ta en av dessa speccs:

30/0/21

20/0/31

24/0/27

Förövrigt så vet jag inte varför jag har blivit så balancekåt, har världens sämsta balance gear och full epic feral gear, ändå så blir jag mer sugen på balance. :P

Redigerad av comfy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

njae imbah vet jag inte. Vi plockar väl 2-3 bossar i naxx men vi e rätt dåliga >_<

Jag drar till orgrimmar så fort servern e uppe, PM din msn eller nåt

Njeeeaaa... måste specca om o så.. vet inte rikigt om jag ska specca casting eller melee.. vill melee men då har jag ingen gear.. *sigh*

gizmogizmo@gmail.com

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...