Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Alla klistrade topicar i hela off-topic forumet har fått nya namn.

Noterade att det i datorhjälpstrådens titel står "hård/mjuvaruproblem".

Om 15 minuter ska vi försöka osspå Hakkar respektive Jin'do, kanske Edge of madness också. Hoppas på nån primal och en gurubashi dwarf destroyer. Har nog ingen chans på zin'rokh tyvärr ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att installera WoW. Den är på Cd2 och den låter jääävligt skumt, och det verkar inte installera alls. Jag vet att skivan fungerar, för jag har testat att installera det på en kompis .

Edit: W00t? Nu vill den ha i cd 1 igen.

Edit: 2 Cd luckan vägrade öppnas, får starta om datorn. Jag måste skaffa en ny CD/DV läsare, den jag har är helknäpp.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att installera WoW. Den är på Cd2 och den låter jääävligt skumt, och det verkar inte installera alls. Jag vet att skivan fungerar, för jag har testat att installera det på en kompis .

Edit: W00t? Nu vill den ha i cd 1 igen.

Edit: 2 Cd luckan vägrade öppnas, får starta om datorn. Jag måste skaffa en ny CD/DV läsare, den jag har är helknäpp.

Thats weird :unsure:

Annars har jag spelat wow blev lvl 32 tauren warrior, men fan vad jobbigt när man börjar spela wow så börjar det komma en Våg av gnäll med andra om WoW så jag tröttna... Men snart ( 3-4 månader kanske) ska jag börja spela wow igen som en Gnome eller human Warlock på servern Lothar :).

EDIT:Så Mafia "king"

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thats weird :unsure:

Annars har jag spelat wow blev lvl 32 tauren warrior men fan när man börjar spela wow så börjar det komma en Våg av gnäll med andra om WoW så jag tröttna men snart ( 3-4 månader kanske) ska jag börja spela wow igen som en Gnome eller human Warlock på servern Lothar :)

Varför inte bara skriva en bok utan punkt, komma eller något annat.

Förövrigt skulle brorsan betala wow idag, dock så drog han in till stan och festade istället /cry

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gjorde jag? då det knappast var en fråga så glömde jag knappast frågetecken, och på sista raden tycker jag det inte behövdes en punkt.

tyckerdujagskafortsättaskrivautanpunktfördetärjusåjättelättellerhållerduintemed?

Oj vad arg du blev.. :unsure:

Varför är en fråga..

Är inte på min dator och är väldig ovan med det här tangent bordet..

Om du blir så arg för att jag glömde punkt så undrar jag hur arg du blir om jag kastar en frisbee på dig.. :)

Inge mer bråk nu?

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad arg du blev.. :unsure:

Varför är en fråga..

Är inte på min dator och är väldig ovan med det här tangent bordet..

Om du blir så arg för att jag glömde punkt så undrar jag hur arg du blir om jag kastar en frisbee på dig.. :)

Inge mer bråk nu?

Arg? jag sa bara att du kanske skulle börja använda punkt och komma istället för att skriva utan punkt hela tiden förstår du nu det är ganska jobbigt eller håller du inte med det gör jag. förstår du? man fattar inte sammanhanget om det du skriver.

förövrigt så kastade dom frisbeen på han med flit, så om jag hade haft en dyr kostym eller något annat som kostar så hade han fått en smäll, så är det bara.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arg? jag sa bara att du kanske skulle börja använda punkt och komma istället för att skriva utan punkt hela tiden förstår du nu det är ganska jobbigt eller håller du inte med det gör jag. förstår du? man fattar inte sammanhanget om det du skriver.

förövrigt så kastade dom frisbeen på han med flit, så om jag hade haft en dyr kostym eller något annat som kostar så hade han fått en smäll, så är det bara.

Och nu missade du storbokstav också! Fy :unsure:

Du började med lärarskiten så nu får du skylla dig själv Mens-Man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...