Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ursäkta att jag dubbelpostar men amagad den där nya filmen alla väntat på har ju kommit! :)

The Saviour / Blood

by Commontheif

Live Stream - Youtube, Low Quality

Live Stream - Video Google, Low Quality

Download - The Gamers Alliance, 366MB High Quality

Averege..Inget speciellt.

Och som alla andra har du satsat mer på effekter än budskap, inget jag klandrar dig för då 99% av alla filmer verkar gå ut på det.

Jag vill ha en film med skön musik, och fet dps.. Det är allt som behövs. Clean is the shit, om jag själv fick bestämma skulle blizz få fixa så man kunda filma med alt+z fast man själv ser sitt UI.. Det vara über!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla stream på Youtube eller video google då. :)

So? :huh: är det en film på 366MB så förväntar man sig med minst 20 min material, inte 9 minuter.

Thotim: jag har 2.5 Mbit/s men jag skulle ändå aldrig ladda ner en film som är 9 minuter och är 366MB, verkligen slöseri på tid.

Edit: dödade du ens någon med epic gear? såg verkligen ingen med det.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So? :) är det en film på 366MB så förväntar man sig med minst 20 min material, inte 9 minuter.

Thotim: jag har 2.5 Mbit/s men jag skulle ändå aldrig ladda ner en film som är 9 minuter och är 366MB, verkligen slöseri på tid.

Edit: dödade du ens någon med epic gear? såg verkligen ingen med det.

Klart han gjorde, han dödade flera med t1/2 och en undead warrior med t2.5 och ashkandi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nathan använder inte Untamed Blade, tror han använder High Warlords Greatsword :(

Cool film magic^^

Har sett honom med många vapen, bl.a ashkandi, dubbla high warlords cleaver, high warlords greatsword... sen har han den där t 2.5 hjälmen också. Tyckte att det i low q. versionen såg ut som att det stod nathan. man kanske borde ladda ner den bättre versionen :/
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett honom med många vapen, bl.a ashkandi, dubbla high warlords cleaver, high warlords greatsword... sen har han den där t 2.5 hjälmen också. Tyckte att det i low q. versionen såg ut som att det stod nathan. man kanske borde ladda ner den bättre versionen :/

Det är nathans springare, atreyu. Men han hade ebayat när jag dödade honom där. :/

Nathan har ju tier 2.5 shoulders, helm & chest och marshal legs, boots & gloves. Ser ut som en UD version av Denson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nathans springare, atreyu. Men han hade ebayat när jag dödade honom där. :/

Nathan har ju tier 2.5 shoulders, helm & chest och marshal legs, boots & gloves. Ser ut som en UD version av Denson.

Nathan > Denson.

Det roligaste med PvP videor är ju att särskilt på hordesidan av ens egen realm se vilka han äger och driva med dem sen. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyligen börjat lira lite Wow och jag tycker att spelet är ganska svårt, hittar inte folk som jag behöver hitta i quests.

Jag hittar inte heller något ställe att köpa nytt vapen på.

Btw så är jag lvl 4.

Jag tankar 10-dagars trialen nu. Vi kanske kan lira om du spelar på Frostmane Alliance. Där kommer jag nämligen lira.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...