Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Herrejävlar va blizzard är sega, blev hackad för 4-5 dagar sen och när jag loggade in o skrev en ticket om att ja ville ha tillbaks några items som hackern hade disenchantat så frågade killen ja pratade med om jag hade gjort en virusscan o ja sa att ja gjort de och då sa han att de inte behövde banna accet men visst fan gjorde dom de och har väntat i en vecka nu men dom unbannar inte;o en polare har väntat över 3 veckor men ändå inte fått nå svar:<

kommer inte bli unbannad till dh ens :<

Jo, tyvärr är blizzard lite sega på det där med att unbanna.

Har en polare som blev bannad pga. att han hade låtit andra spela på sitt account.

Han fick skicka in en bild på sitt id, Adressuppgifter och svar på sin Secret Question för att kunna styrka att det var hans account.

När han gjort det så tog det närmare 2månader innan han blev unbannad igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför varför ska idioter spela wow?

Joinar ett party till gnomeregan, vi hoppar ner och tar Viscous Fallout, han droppar Acidic Bots, som jag frågar fall jag fick needa, efter som det var cloth och jag var druid. Dem sa visst, sen needar en annan warlock som redan har. Han vinner och sen frågar jag varför han tog dem. *Min kompis behöver dem, så jag needar dem* Alltså hur dum får man vara?

Lämmnade party direkt. Sorligt när folk gör så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stavas rogue.

Men prova den lilla ön i floden "mellan" westfall, duskwood och elwynn forest. på den kan du fiska i tre vatten nästan på samma gång. :)

Ok, ska prova där, återkommer med resultat.

Jag tror du menar denna ön, men jag får bara upp detta medellande.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=gqgM_RGO79Y

Kvalitén är ju som sagt inte den bästa, och den är inspelad på min dator vilket resulterar i att den laggar ganska mycket.

Ska göra en längre PvP film senare, den här gjorde jag på någon timme :).

Fick inte in några bra reckoning tillfällen, men ska försöka fixa det till nästa film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=gqgM_RGO79Y

Kvalitén är ju som sagt inte den bästa, och den är inspelad på min dator vilket resulterar i att den laggar ganska mycket.

Ska göra en längre PvP film senare, den här gjorde jag på någon timme :).

Fick inte in några bra reckoning tillfällen, men ska försöka fixa det till nästa film.

Jag är imponerad av din dmg :(

Filmen var därimot inte alls bra. Som du sa dålig kvalité lagg. Det var ochså en välldigt seg början

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, tar hela historien från början. När jag var i ungefär lvl 30 så träffade jag en annan NE ute i skogen i stv en dag, det visade sig att hon var en jämngammal tjej från holland som precis som börjat spela spelet, precis som jag. Med tiden växte våran vänskap, och med tiden fick jag även veta att hon var en av de sällsynta spelintreserade tjejer i holland och jobbar åt en tidning, hon blir altså intervjuadav radio/tv lite då och då. Småttsisådärberömd. Hon skriver recensioner om spel som hon får hemskickade varje månad och får lite pengar för det. Men iaf, nu idag när vi satt och diskuterade lite så berättade hon plötsligt att hennes chef hade talet om för henne att hon skulle få tillgång till tbc beta key om någon dag, och mitt upp i allt frågar hon mig om jag skulle vilja vara med och "dela" den med henne. Hon sa att hon hade alldeles för lite tid för att spela 24/7 för att skolan,läxor, allt skrivade + att annat mimi job tog så mycket av den tiden.

Så då frågade hon altså mig om jag ville dela den med henne. Först så blev jag så förvånad så att jag svarade "nej" men hon insisterade verkligen på att jag skulle vara med och dela kakan, även om hon var osäker på om hon fick det för hennes chef. Samtalet avslutades iaf med att vi skulle vänta med allt tills hon fick nyckeln.

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, tar hela historien från början. När jag var i ungefär lvl 30 så träffade jag en annan NE ute i skogen i stv en dag, det visade sig att hon var en jämngammal tjej från holland som precis som börjat spela spelet, precis som jag. Med tiden växte våran vänskap, och med tiden fick jag även veta att hon var en av de sällsynta spelintreserade tjejer i holland och jobbar åt en tidning, hon blir altså intervjuadav radio/tv lite då och då. Småttsisådärberömd. Hon skriver recensioner om spel som hon får hemskickade varje månad och får lite pengar för det. Men iaf, nu idag när vi satt och diskuterade lite så berättade hon plötsligt att hennes chef hade talet om för henne att hon skulle få tillgång till tbc beta key om någon dag, och mitt upp i allt frågar hon mig om jag skulle vilja vara med och "dela" den med henne. Hon sa att hon hade alldeles för lite tid för att spela 24/7 för att skolan,läxor, allt skrivade + att annat mimi job tog så mycket av den tiden.

Så då frågade hon altså mig om jag ville dela den med henne. Först så blev jag så förvånad så att jag svarade "nej" men hon insisterade verkligen på att jag skulle vara med och dela kakan, även om hon var osäker på om hon fick det för hennes chef. Samtalet avslutades iaf med att vi skulle vänta med allt tills hon fick nyckeln.

:wub:

Naw, how cute =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, tar hela historien från början. När jag var i ungefär lvl 30 så träffade jag en annan NE ute i skogen i stv en dag, det visade sig att hon var en jämngammal tjej från holland som precis som börjat spela spelet, precis som jag. Med tiden växte våran vänskap, och med tiden fick jag även veta att hon var en av de sällsynta spelintreserade tjejer i holland och jobbar åt en tidning, hon blir altså intervjuadav radio/tv lite då och då. Småttsisådärberömd. Hon skriver recensioner om spel som hon får hemskickade varje månad och får lite pengar för det. Men iaf, nu idag när vi satt och diskuterade lite så berättade hon plötsligt att hennes chef hade talet om för henne att hon skulle få tillgång till tbc beta key om någon dag, och mitt upp i allt frågar hon mig om jag skulle vilja vara med och "dela" den med henne. Hon sa att hon hade alldeles för lite tid för att spela 24/7 för att skolan,läxor, allt skrivade + att annat mimi job tog så mycket av den tiden.

Så då frågade hon altså mig om jag ville dela den med henne. Först så blev jag så förvånad så att jag svarade "nej" men hon insisterade verkligen på att jag skulle vara med och dela kakan, även om hon var osäker på om hon fick det för hennes chef. Samtalet avslutades iaf med att vi skulle vänta med allt tills hon fick nyckeln.

:wub:

Låter som en riktig kärlekshistoria ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...