Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Aja, jag ska inte börja whina för att ni tyckte filmen var dålig, som sagt, det var min första PvP film jag gjort. Ska lägga lite mer tid på den andra PvP filmen jag ska göra, inte göra den på 2-3 timmar :wub:

Edit: Btw, jag vann Head of Ossirian the Unscarred igår, så nu får jag ett nytt neck :wub:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, jag ska inte börja whina för att ni tyckte filmen var dålig, som sagt, det var min första PvP film jag gjort. Ska lägga lite mer tid på den andra PvP filmen jag ska göra, inte göra den på 2-3 timmar :wub:

Edit: Btw, jag vann Head of Ossirian the Unscarred igår, så nu får jag ett nytt neck :wub:

Om man frågar mig så...tyckte jag inte den hade så fet dmg , fast det kanske är det med tanke på att du är en paladin. Musiken skulle inte vara någon symphoni-låt :D ja tycker du borde haft någon rivig death metal eller nån taggande musik, det är det som gör en pvp video bra, taggad musik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man frågar mig så...tyckte jag inte den hade så fet dmg , fast det kanske är det med tanke på att du är en paladin. Musiken skulle inte vara någon symphoni-låt :wub: ja tycker du borde haft någon rivig death metal eller nån taggande musik, det är det som gör en pvp video bra, taggad musik

Eftersom jag är Reckoning Pala så är det ju Reckoning jag får ut mest skada utav, och som jag sa tidigare så fick jag inte till några bra Reckoning tillfällen.

Symfonilåten, ja, jag gillar såna låtar i intron :wub: (och i vissa delar av filmer).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, tar hela historien från början. När jag var i ungefär lvl 30 så träffade jag en annan NE ute i skogen i stv en dag, det visade sig att hon var en jämngammal tjej från holland som precis som börjat spela spelet, precis som jag. Med tiden växte våran vänskap, och med tiden fick jag även veta att hon var en av de sällsynta spelintreserade tjejer i holland och jobbar åt en tidning, hon blir altså intervjuadav radio/tv lite då och då. Småttsisådärberömd. Hon skriver recensioner om spel som hon får hemskickade varje månad och får lite pengar för det. Men iaf, nu idag när vi satt och diskuterade lite så berättade hon plötsligt att hennes chef hade talet om för henne att hon skulle få tillgång till tbc beta key om någon dag, och mitt upp i allt frågar hon mig om jag skulle vilja vara med och "dela" den med henne. Hon sa att hon hade alldeles för lite tid för att spela 24/7 för att skolan,läxor, allt skrivade + att annat mimi job tog så mycket av den tiden.

Så då frågade hon altså mig om jag ville dela den med henne. Först så blev jag så förvånad så att jag svarade "nej" men hon insisterade verkligen på att jag skulle vara med och dela kakan, även om hon var osäker på om hon fick det för hennes chef. Samtalet avslutades iaf med att vi skulle vänta med allt tills hon fick nyckeln.

:ermm:

det ända grejen du kan göra för att överträffa detta är att fria.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man frågar mig så...tyckte jag inte den hade så fet dmg , fast det kanske är det med tanke på att du är en paladin. Musiken skulle inte vara någon symphoni-låt :wub: ja tycker du borde haft någon rivig death metal eller nån taggande musik, det är det som gör en pvp video bra, taggad musik

Precis vad jag tänkte säga men det är din första film så...btw ditt intro är ganska likt det jag har gjort till min andra film :ermm: tror jag har en rendering på det så jag kan lägga på youtube.

The Saviour preview, whina inte för mycket på den, det är bara en "beta" med skitkvalité eftersom den är bara på 14MB, nvm Slutet häller...

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis vad jag tänkte säga men det är din första film så...btw ditt intro är ganska likt det jag har gjort till min andra film pinch.gif tror jag har en rendering på det så jag kan lägga på youtube.

The Saviour preview, whina inte för mycket på den, det är bara en "beta" med skitkvalité eftersom den är bara på 14MB, nvm Slutet häller...

Tyckte inte musiken passade. Den gör sig bara bra när The Dead Man (Undertaker) gör sin grymma entree. Annars var den bra. :ermm:

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...