Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

MAN blir irriterad på folk som lägger sig in i konversationen och svarar åt andra eftersom dom tydligen inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt.

och ja jag TYCKER att den builden suger och det är en smakfråga och ni borde vara mogna och respektera andra personers tycke och smak.

kek, vill gärna ha svar på båda sakerna du babblar om.

1. Varför la du dig i konversationen om min build som jag planerar specca till?

2. Lägg upp en bra PvP build du då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAN blir irriterad på folk som lägger sig in i konversationen och svarar åt andra eftersom dom tydligen inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt.

och ja jag TYCKER att den builden suger och det är en smakfråga och ni borde vara mogna och respektera andra personers tycke och smak.

Edit: vafan ska alla börja bråka i wow tråden just.

Självklart kan jag inte få uppmärksamhet på något annat ställe än i world of warcraft tråden på GTAsajten.

Du verkar på utrycka dina åsikter men inte jag? okay

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. :angry: De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. ;) De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden.

Har man 5/8 nightslayer, perditions blade o corehound tooth, så kommer man o först kör en ambush, sen backstab, då är man ju oxo så gott som död så det beror ju faktist på :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. :) De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden.

Akta dig inte så att swat och Herr PASTA* Magi kommer och gnäller :o

*Editerat på begäran.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man 5/8 nightslayer, perditions blade o corehound tooth, så kommer man o först kör en ambush, sen backstab, då är man ju oxo så gott som död så det beror ju faktist på :angry:

Dagger rogues gör ofta ganska dålig damage ändå, har större problem med de som öppnar med cheap shot(det gör ifs många dagger rogues också)men sen gör jag ändå FD-freezetrap-spring till range, aspect of the cheetah-aimed shot-spring-scatter shot-aimed shot-spring-arcane shot-FD-freezetrap-aimed shot-död.

eller nåt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det mesta har en Rogue inte en chans mot en Paladin som kan sin klass, speciellt om det är en Human Paladin ;)

Duel starting in 3..2..1..

Perception...DÄR ÄR HAN! Springa fram, STUN WTFPWNED! Poppa ZG trinket, Judgement of Command...PEW 700-1k crit. Ajajaj, nu vaknade Roguen till liv. Consecration, i fall han bestämmer sig för Vanish. Kek, det gjorde han inte, istället håller han på att stunlocka mig. Aja, spamtrycka på Repentance knappen. Oj, nu blev Roguen stunnad WTFPWNED! Judgement of Command, ajaj, ingen crit den här gången men det gör inget, jag gankar ju sönder Roguen. Jahapp, där kom Vanish. Suck, bara vänta tills han kommer tillbaka då. Kanske man ska heala, jo..SHIT! FÖRSENT! AMBUSH CRIT AJAJ! Kek, jag har ju inte använt bubbla än..*BZOURH* Bubbla, Judgement of Command...HAHA! 17% HP KVAR, TRÄLIGT! Ladda upp en Hammer of Wrath = Död rogue.

Observera att det här var en Retri Pala :angry:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. :angry: De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden.

Håller med. Så fort stunnen släpper så mortal strike dodge overpower, sen typ en till ms så är dom döda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Så fort stunnen släpper så mortal strike dodge overpower, sen typ en till ms så är dom döda.

Jag brukade köra Mortal strike, whirlwind, overpower om det dodge:ar, sen under 20% execute, kan tänka mig en warrior med two handed, deathwish och bloodthirst sen overpower, fatta vilken crit man skulle få :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar inte ha problem med huntards (^^) så länge jag har crippling poison på och det proccar.

Man får trap + aimed shot på sig, sprint + vanish så får man en opener (om inte huntern lägger en ny trap som man kommer ut ur på 2 sec).

Sen har ju jag Escape Artist mot Wing Clip.

Warriors brukar vara ganska tuffa dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...