Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Själv är jag tveksam till att det är du som skrivit allt det där. :rolleyes:

Och är inte det där typ... warez-aktigt?

Det är inge Warez detta man laddar bara ner En Free Trail(LAGLIGT) och ändrar bara i en fil.

Nej jag har ej skrivit detta men jag hittade det på internet. Jag testade det funkade perfect funkade för min kompis ochså jag lovar er detta är ingen FAKE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inge Warez detta man laddar bara ner En Free Trail(LAGLIGT) och ändrar bara i en fil.

Nej jag har ej skrivit detta men jag hittade det på internet. Jag testade det funkade perfect funkade för min kompis ochså jag lovar er detta är ingen FAKE

Du loggar in på en crackad server, vilket är olagligt.

End of story, tar bort din skräppost.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite news då.

Vi har gjort lite framsteg i både AQ40 och Naxxramas. Vi försöker oss på C'thun i AQ40 och Gluth i Naxxramas. Fortfarande lika svårt ändå att få 40 pers till en raid =/. Vårat mål är att ta ner C'thun innan expansionen eftersom mycket kommer hända då expansionen kommer.

Själv är man ju Exalted med AV, har både mounten och TuF, funderar på att skaffa ringen snart. Jag har även funderat på att köra med en "livsfarlig" PvP build ett tag, har sett många Paladiner använda den och dom fullkomligt slaktar Rogues / Fury Warriors.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...502303510203100

Vad sägs? Jag kommer dock bli en kass healer då jag inte har några talents i Holy, men som sagt..det är bara temporärt.

Bai

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite news då.

Vi har gjort lite framsteg i både AQ40 och Naxxramas. Vi försöker oss på C'thun i AQ40 och Gluth i Naxxramas. Fortfarande lika svårt ändå att få 40 pers till en raid =/. Vårat mål är att ta ner C'thun innan expansionen eftersom mycket kommer hända då expansionen kommer.

Själv är man ju Exalted med AV, har både mounten och TuF, funderar på att skaffa ringen snart. Jag har även funderat på att köra med en "livsfarlig" PvP build ett tag, har sett många Paladiner använda den och dom fullkomligt slaktar Rogues / Fury Warriors.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...502303510203100

Vad sägs? Jag kommer dock bli en kass healer då jag inte har några talents i Holy, men som sagt..det är bara temporärt.

Bai

Jag äter Retri paladins med TUF och rank 7-8 gear till frukost. Tro mig du vill inte köra den där speccen. Visst Stun, ZG trinket, Vengance är väll nice men utan 1h/shield får ni stryk så fort. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äter Retri paladins med TUF och rank 7-8 gear till frukost. Tro mig du vill inte köra den där speccen. Visst Stun, ZG trinket, Vengance är väll nice men utan 1h/shield får ni stryk så fort. :ermm:

Trams, du vet väl förhoppningsvis att Reckoning är livsfarlig mot Rogues? Jag äter redan Rogues och dom flesta Warriors till frukost, men med den där builden blir jag mätt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

As you wish. Men som paladin kan du ens plocka 2 samtidigt/efter varrandra eller måste du vänta på mana och cds? >_>

Jajamen, tog så sent som för några timmar sen 1 Warrior och 1 Shaman i Warsong Gulch, men säg mig, vad har den frågan med det här och göra? Vad diskuterar vi ens om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAN blir irriterad på folk som lägger sig in i konversationen och svarar åt andra eftersom dom tydligen inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt.

och ja jag TYCKER att den builden suger och det är en smakfråga och ni borde vara mogna och respektera andra personers tycke och smak.

Edit: vafan ska alla börja bråka i wow tråden just.

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...