Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser.

De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns,

de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var

trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting.

fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden.

Ok 1, Om du springer iväg på mount har Rogue vunnit.

2, Detect traps är passive skill. Ingen Rogue borde gå i din trap, den enda chansen du har är att lägga trapen på honom.

Dagger rogues gör ofta ganska dålig damage ändå,

har större problem med de som öppnar med cheap shot(det gör ifs många dagger rogues också)

men sen gör jag ändå FD-freezetrap-spring till range, aspect of the cheetah-aimed

shot-spring-scatter shot-aimed shot-spring-arcane shot-FD-freezetrap-aimed shot-död.

eller nåt.

"Dagger rogues gör ofta ganska dålig damage ändå" Jag kan ta ner ditt hp rejält inan cheapshot är slut. Din chans är pvp trinket men det tar kidneyshot hand om. Sen har vi ju crippling om man vill säkra en kill, mot en normal bra rogue måste du springa bort för att kunna göra din feigndeath eftersom det är riktigt enkelt att contra den med en vanlig autoattack.

Håller med. Så fort stunnen släpper så mortal strike dodge overpower,

sen typ en till ms så är dom döda.

Warriors är löjliga.. jag har 4500~ unbuffed och vilken warrior som hellst kan ta ner det på 2 slag. Tricker är att inte låta stun ta slut..

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet om man öppnar en duel med typ en Rogue, låter han critta på dig ett tag tills du har en rederlig Reckoning bomb. /yield, och sen hoppa på en annan klass ex. en mage. Är Reckoning bomben kvar då, eller?

Är för trött för att logga in och kolla så jag frågar här :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG! Säger han verkligen "Melgibbz" på 2.51 i låten? Och han säger att han spelar på The Maelstrom? O_O

LOOOOOOOL!!!!! Jag har en IRL polare som har en Gnome Mage som heter Melgibbz och han spelar på Maelstrom, han köpte det accountet av någon. LIEK TOTALLY HUGE LOOOOOL!!!!!!!

Kek, ja det säger han. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar inte ha problem med huntards (^^) så länge jag har crippling poison på och det proccar.

Man får trap + aimed shot på sig, sprint + vanish så får man en opener (om inte huntern lägger en ny trap som man kommer ut ur på 2 sec).

Sen har ju jag Escape Artist mot Wing Clip.

Warriors brukar vara ganska tuffa dock.

Men adde då, du får ju inte glömma flare. :blink: den tar bort din äckliga vanish.

Hade inte du förresten en human priest på outland, Lydila? jag såg den idag. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok 1, Om du springer iväg på mount har Rogue vunnit.

2, Detect traps är passive skill. Ingen Rogue borde gå i din trap, den enda chansen du har är att lägga trapen på honom.

"Dagger rogues gör ofta ganska dålig damage ändå" Jag kan ta ner ditt hp rejält inan cheapshot är slut. Din chans är pvp trinket men det tar kidneyshot hand om. Sen har vi ju crippling om man vill säkra en kill, mot en normal bra rogue måste du springa bort för att kunna göra din feigndeath eftersom det är riktigt enkelt att contra den med en vanlig autoattack.

Warriors är löjliga.. jag har 4500~ unbuffed och vilken warrior som hellst kan ta ner det på 2 slag. Tricker är att inte låta stun ta slut..

Amen brother! Sluta lalla om saker ni inte vet. Kan slänga in en thistle tea och så är du död innan cheap shot ens släppts. Kan inte se mer än 2 sekunder på den där Paladin vs rogue filmen men jag antar att den där roguen suger kkthxbb.

Lydila = thotim, och förövrigt så varje gång jag försökt duela dig stoffee så har du sagt "jag suger i pvp"? :blink:

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen brother! Sluta lalla om saker ni inte vet. Kan slänga in en thistle tea och så är du död innan cheap shot ens släppts. Kan inte se mer än 2 sekunder på den där Paladin vs rogue filmen men jag antar att den där roguen suger kkthxbb.

Lydila = thotim, och förövrigt så varje gång jag försökt duela dig stoffee så har du sagt "jag suger i pvp"? :blink:

Vad har det med saken att göra? vad jag menade var att hunters vanligtvis dödar rogues. fast alla ägda rogues jag såg kanske sög. :huh: Men om du loggar in nu kan vi ta en duell om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen brother! Sluta lalla om saker ni inte vet. Kan slänga in en thistle tea och så är du död innan cheap shot ens släppts. Kan inte se mer än 2 sekunder på den där Paladin vs rogue filmen men jag antar att den där roguen suger kkthxbb.

Lydila = thotim, och förövrigt så varje gång jag försökt duela dig stoffee så har du sagt "jag suger i pvp"? :blink:

"OK", kör mot en reckoning speccad pala och låt honom ej bryta ur stunlocken en enda gång , spela in det åt oss och visa hur bra du är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, Mr.Magic, nu får du fanimej ta och lägga ner. Du är inte så bra som du säger, din PvP film du gjorde bevisade ingenting, du vet ju själv inte vad du pratar om. Sluta tracka på andra och ta en ordentlig tid på dig själv istället.

Förresten Marky, det är en sång om Apathy , http://wow.allakhazam.com/db/guildroster.h...The%20Maelstrom kolla där.

vid 02.22 när han listar upp "Epics till alla" , kolla namnen på profilerna :blink:.

Konstigt att han missade Orm, typ kändaste paladinen på the maelstrom.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...