Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vet inte om det är postat innan men endå

Ajemän :huh:

Le Klick

Nåja, ikväll ska jag banne mig till BWL. Ska försöka fixa ihop ett smidigt DPX gear (kek). Det som står på min önskelista just nu är:

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood (alt. The Untamed Blade / Drake Talon Cleaver)

Helm of Endless Rage

Girdle of the Fallen Crusader

Drake Talon Pauldrons

Drake Fang Talisman

Circle of Applied Force

Archimtiros' Ring of Reckoning

-

"wtf, en pala som vill göra DPS?" ;)

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajemän ;)

Le Klick

Nåja, ikväll ska jag banne mig till BWL. Ska försöka fixa ihop ett smidigt DPX gear (kek). Det som står på min önskelista just nu är:

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood (alt. The Untamed Blade / Drake Talon Cleaver)

Helm of Endless Rage

Girdle of the Fallen Crusader

Drake Talon Pauldrons

Drake Fang Talisman

Circle of Applied Force

Archimtiros' Ring of Reckoning

-

"wtf, en pala som vill göra DPS?" B)

Klart palas kan DPSa : )

Letade 3 timmar efter broken tooth i badland ( en lvl 38 rare med 1.00 i attack speed) när jag äntligen fann han så stog en annan hunter brevid och tog han :huh: Nu ska jag bara vänta i 8 timmar den har i respawn :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förbannat, efter Razorgore och Vaelstrazs så förlorade jag internet :lol:

EDIT: Kewl, fick vara med och döda Nefarian i alla fall :lol:. Hunterloot hela högen, 2x Dragonstalker Breastplates, Therazanes Link, och det där necket med +30 agi.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shamans får väl lägga sina talents mer fritt än priests och druids i guilder? eller har jag förstått fel? för de dpsar ju bättre än paladins som brukar få ha points i holy så att de healar bättre.

Dem guildsen jag varit med i så har det varit så att dem måste det iaf :wub: förutom våran high warlord shaman, medans han rankade, sen blev han resto igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...och vem är så cool och vinner över gizmo? ;o

(JAJA, HAN HAR KÖPT ACCET MEN VAFAN)

Ska vi köra en duel igen? Liksom har lärt mig lite mer om hur man lirar shaman nu :wub:

Xemtoth: Grejen är att det är i första hand en PvP guild^^ Sen kör vi lide PvE me... Typ ingen i guilden som är PvE speccad :lol:

ZalCiNoWa: :o

PEWPEWPEW

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...