Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Armorn? VC Questen ger ett mycket bättre twink armor imo.

Blackened Defias Armor ger dock mer +Stamina än Tunic of Westfall som istället ger mer +Agility.

Om ni frågar mig så tycker jag att Stamina/HP är allt i ett twinkat Warsong Gulch/Arathi Basin.

Har sett en Troll Hunter på lvl 29 från Sunstrider som hade lite drygt 4000 HP. Det ni..

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blackened Defias Armor ger dock mer +Stamina än Tunic of Westfall som istället ger mer +Agility.

Om ni frågar mig så tycker jag att Stamina/HP är allt i ett twinkat Warsong Gulch/Arathi Basin.

Har sett en Troll Hunter på lvl 29 från Sunstrider som hade lite drygt 4000 HP. Det ni..

Kan lätt säga att det är en twink och faktis inte så svårt att komma up till om man har cash och tillgång till hjälp av lvl 60s :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då fick man efter en lyckad raid igår, när vi tog både patchwerk och grobbulus för första gången efter rätt få tries, flask of distilled räckte till båda bossarna, denna lilla skönhet.. End of dreams!

Snacka om att de andra druiderna blev avundsjuka :ermm:

Gif plx :<

Själv så fick jag Mace of Unending Life och Earthstrike igår ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker önska mig WoW i julklapp och 2 månaders speltid. Har dock några frågor.

1. Är det för sent att börja nu?

2. Vad går spelet ut på förutom att levla och göra quests. Alltså, är det någon handling t.ex?

3. Tar det lång tid att komma in i så att det är segt i början.

Kanske editerar några fler frågor om jag kommer på några.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker önska mig WoW i julklapp och 2 månaders speltid. Har dock några frågor.

1. Är det för sent att börja nu?

2. Vad går spelet ut på förutom att levla och göra quests. Alltså, är det någon handling t.ex?

3. Tar det lång tid att komma in i så att det är segt i början.

Kanske editerar några fler frågor om jag kommer på några.

1. No way :shifty:

2. Hm, finns lite story i en del instanser t.ex. Spelet går ut på att levla, göra quests och förbättra sin gear. Lite kort draget.

3. Nja, efter level 10 blir allt mkt roligare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...