Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jobb är jobb och wow är en hobby, går inte direkt att jämföra

Man spelar ju för att det är roligt så jag tycker inte man "lägger ner tid" på spelet. Det är ju ändå ren underhållning. Tycker jag det är tråkigt så stänger jag ner direkt. Finns ju inget mer patetiskt än folk som sitter och nöter samma skitinstancer 4 kvällar i veckan fast dom tycker det är tråkigt bara för att få "fler epix"

Medelsvensson sitter minst lika många timmar framför TV'n som jag gör framför WoW varje dag och då är det ju rätt okej att få några tusen om man tröttnat på spelet och inte tycker det är kul längre. Men jag skulle inte rekommendera er att köpa accounts om inte hela spelet med CD, manual och allt följer med, då det är väldigt lätt att bli lurad. Jag blåste själv en som jobbar i kassan på mitt lokala netcafé. Sålde mitt account för 4000 och han bytade password direkt. En vecka senare mailade jag blizz och sa att accountet blivit stulet och eftersom mina uppgifter stod i accountet så fick jag tillbaka det nya lösenordet och så var det bara att byta pass igen

Kan ju säga att jag inte besöker det nefcaféet så ofta nu längre :P

Jag syftade på att, om du skulle jobba den tiden man lägger ner på spelet, så är priset på ett account jävligt billigt, tiden kostar.

Förövrigt är du den värsta sorten, jag verkligen HATAR folk som scammar folk på accounts. Okej om man scammar i spelet, det är mest deras egna fel att dom går på det. Men att lura någon på ett account på flera tusen är så jävla lågt.

Som om jag skulle sälja en bil jag har snott, och sen åker det andra dit på det pga att den var stulen. Riktigt dålig stil av dig HK..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på att, om du skulle jobba den tiden man lägger ner på spelet, så är priset på ett account jävligt billigt, tiden kostar.

Det beror ju på hur mycket nöjet är värt för dig. Det blir ju nöje + 20 000. För de flesta är nöjet i princip prislöst, så... :P

Men jag förstår vad du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror ju på hur mycket nöjet är värt för dig. Det blir ju nöje + 20 000. För de flesta är nöjet i princip prislöst, så... :P

Men jag förstår vad du menar.

Klart att det inte är någon oseriös förstagången spelare som köper för 20.000..

Skulle tippa på att personen som köpte var en väldigt aktiv spelare som redan själv hade en char med bra eq, men bara ville ha mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahah detta hände nyss.

<me> omg there is a guy going around killing everyone even gms and people from the same alliance! he has so high level that noone can stop him. what shall i do?

<Gm> stans dad will soon come and give you the swords of a thousand truths.

Dom har koll dom niftiga lilla gm:arna. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blåste själv en som jobbar i kassan på mitt lokala netcafé. Sålde mitt account för 4000 och han bytade password direkt. En vecka senare mailade jag blizz och sa att accountet blivit stulet och eftersom mina uppgifter stod i accountet så fick jag tillbaka det nya lösenordet och så var det bara att byta pass igen

Fucking lame jävel, hoppas du dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...