Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Gjorde som sagt ZG med guilden idag.. Första bossen gick till 1% på första försöket, 24% på andra.. Sen gick vi till andra bossen och döda honom direkt.. Tillbaka och gjorde ett try till på första men wipade :(

Gick rätt bra fastän vi är en PvP guild så alla var PvP speccade/gearade och för att vara första gången för många :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Källa?

Som mafia säger så minns jag mycket väl att det är något med 200k som det står när man dingar 60.

Jag har också för mig att det var 217k eller något när man dingade 60, men min kompis brorsas guild vann den där bild tävlingen så dom fick spela burning crusade closed beta, och han sa att det var 460k eller nått... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW Reader funkar för en gång skull.

Här har ni min alt som mer eller mindre kommer ta över main rollen, då druiden inte har någonstans att ta vägen.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?752786 - Stellhell, lvl 60 Undead Warlock | Emeriss

http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 - Felicia, lvl 60 Night Elf Druid | Sunstrider

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har höjt XP'n mellan levlarna efter 60 för annars skulle alla med bra gear vara level 70 en vecka efter att BC släppts. Ska bli skönt att springa runt och questa med polarna och döda hordes igen. Framför allt ska det bli skönt att slippa 40 man raiderna och lira riktigt svåra 5 man instancer istället

Nu ska jag ner till eb games och förboka :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har höjt XP'n mellan levlarna efter 60 för annars skulle alla med bra gear vara level 70 en vecka efter att BC släppts. Ska bli skönt att springa runt och questa med polarna och döda hordes igen. Framför allt ska det bli skönt att slippa 40 man raiderna och lira riktigt svåra 5 man instancer istället

Nu ska jag ner till eb games och förboka :ermm:

Men bra gear kommer inte vara så specciellt bra <_< om dom inte förbättrar dom epicarna som redan finns

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. :ermm:

Vad lallar du om, du är ju aldrig inne ändå? <_<

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm de kommer säkert ändra tack vare din suggestion du postade ingame, eller vänta du är ju inte med i betan!

tough luck

Vad har det med att göra att inte vara med i betan? :)

Han undrar bara fall betan inte var en färdig version och det är den inte. Blizzard kan ändra hur mycket det vill, de kan sätta Lvl 60-61 att man behöver tex 10 XP, deras spel, dem gör vad dem vill. Så allt kan ändras... bara vänta och se hur det blir med XP.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...