Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

The level 10-19 Warsong Gulch battles isn't a battle for the most powerful player. It's a battle for people who got cash

Lite mer klarspråk:

Twinks är gjorda av pengar. Ju mer pengar du har, desto mäktigare twink har du. Sen är det ju en fråga om skills, men dom flesta twinks har inga skills, dom har bara äckligt mycket pengar a.k.a äckligt bra grejer för den leveln.

Det är bara levla en karaktär till 19 snåret, göra lite instances, handla på AH, skaffa enchants och POFF, du har en twink med bra grejer som förhoppningsvis röjer i WSG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En twink kan ha hur urselt gear somhelst bara man använder den som en pvp alt.

En bra twink har mycket pengar.

WSG = BATTLE OF THE MONEYMAKERS!

Sail ho!

Le Edit: BTW, en twink är en karaktär som har äckligt bra grejer för sin lvl. Det är skillnad på twink och PvP alt.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerar min WoW- trial nu, har haft den i snart ett år. ^_^ Blev sugen på att prova helt plötsligt.

Snälla, plx join teh Shadow moon realm och var ally, not a fucking horde. Sen välj hellst human, inte NE, gnome eller dwarf. Då måste du springa skitlångt.. ._. speciellt om du är NE..

Sen när du är klart med dedär /w Kemoi..

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, plx join teh Shadow moon realm och var ally, not a fucking horde. Sen välj hellst human, inte NE, gnome eller dwarf. Då måste du springa skitlångt.. ._. speciellt om du är NE..

Sen när du är klart med dedär /w Kemoi..

:D

Horde > Alliance

Alla jävla nybörjare börjar Alliance, och varenda jävla servar har dubbelt så mycket alliance hela tiden.

Och om han nu skulle välja alliance så är det ju gnome/dwarf som har närmast till IF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Horde > Alliance

Alla jävla nybörjare börjar Alliance, och varenda jävla servar har dubbelt så mycket alliance hela tiden.

Och om han nu skulle välja alliance så är det ju gnome/dwarf som har närmast till IF.

Men goldshire då? Där håller iaf alla lowlvls till och duelerar som fan, mkt roligare att vara där i låg lvl än i IF där alla är i lvl 60 och använder en som försökskanin i att göra critt rekord..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men goldshire då? Där håller iaf alla lowlvls till och duelerar som fan, mkt roligare att vara där i låg lvl än i IF där alla är i lvl 60 och använder en som försökskanin i att göra critt rekord..

Det är ju bara så på RP servrar :D varje gång jag gick dit med druiden på min server i cat from o prowl så var det inte en kotte där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på att, om du skulle jobba den tiden man lägger ner på spelet, så är priset på ett account jävligt billigt, tiden kostar.

Förövrigt är du den värsta sorten, jag verkligen HATAR folk som scammar folk på accounts. Okej om man scammar i spelet, det är mest deras egna fel att dom går på det. Men att lura någon på ett account på flera tusen är så jävla lågt.

Som om jag skulle sälja en bil jag har snott, och sen åker det andra dit på det pga att den var stulen. Riktigt dålig stil av dig HK..

Fucking lame jävel, hoppas du dör.

Anledningen är att han sålde ett PS2 till mig för 2000 med kass laser vilket han visste om men han sa att det var i nyskick och fungerade perfekt. Funkade i 2 dagar sen la det av helt och har aldrig fungerat sen dess så det är klart att man blev sur och ville ge igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen är att han sålde ett PS2 till mig för 2000 med kass laser vilket han visste om men han sa att det var i nyskick och fungerade perfekt. Funkade i 2 dagar sen la det av helt och har aldrig fungerat sen dess så det är klart att man blev sur och ville ge igen

Inte för att det gottgör saken, men iaf...rätt åt er båda?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En twink kan ha hur urselt gear somhelst bara man använder den som en pvp alt.

Det är ju skillnad på twink och nån som stannar på den lvln för att pvp:a för att det är kul, jag hade min rogue på lvl 29 i säkert 1½ månad och ägde folk utan enchants och 'boe blues'. För mig är twink ett täcken på en rik pve noob som inte klarar 60 pvp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...