Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag har blivit smått besatt av att skaffa WoW nu.

Är det värt att skaffa ett Visa kort bara för WoW eller ska jag försöka få morsan att låna ut sitt?

Ifall du är intresserad av att köpa det utan att gå till någon affär.

Gå in på www.direct2drive.com och gör dig ett konto sen kan du ladda ner spelen.

Självklart måste du betala för dom.

Du kan ladda ner online spel som World of warcraft.

Everquest 2.

och många fler

cd-key får du sickat till e-post addresen du registrerade ditt konto med:).

har själv köpt från den sidan många gånger så den är säker ja lovar.

Sidan stödjer Visa.Mastercard,American express

Sorry för min crapiga stavning och gramatik:S

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall du är intresserad av att köpa det utan att gå till någon affär.

Gå in på www.direct2drive.com och gör dig ett konto sen kan du ladda ner spelen.

Självklart måste du betala för dom.

Du kan ladda ner online spel som World of warcraft.

Everquest 2.

och många fler

cd-key får du sickat till e-post addresen du registrerade ditt konto med:).

har själv köpt från den sidan många gånger så den är säker ja lovar.

Sidan stödjer Visa.Mastercard,American express

Sorry för min crapiga stavning och gramatik:S

Vad jag vet så får man inte hänvisa till andra sider? Det är väll räknat som reklam?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? Är det sant? Gör Kebaben ett inlägg i WoW-tråden? :(

Jo, det är sant. Jag tänkte nämligen fråga om det finns någon ganska känd WoW-spelare som nickar Vikturius ? Han går nämligen i min skola och när man googlar hans namn så får man nästan 600 träffar.

Alltså: är han välkänd eller är det bara jag (som inte kan något om WoW) som lurar i mig själv att det är så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? Är det sant? Gör Kebaben ett inlägg i WoW-tråden? :o

Jo, det är sant. Jag tänkte nämligen fråga om det finns någon ganska känd WoW-spelare som nickar Vikturius ? Han går nämligen i min skola och när man googlar hans namn så får man nästan 600 träffar.

Alltså: är han välkänd eller är det bara jag (som inte kan något om WoW) som lurar i mig själv att det är så?

Fick 2 träffar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? Är det sant? Gör Kebaben ett inlägg i WoW-tråden? ^_^

Jo, det är sant. Jag tänkte nämligen fråga om det finns någon ganska känd WoW-spelare som nickar Vikturius ? Han går nämligen i min skola och när man googlar hans namn så får man nästan 600 träffar.

Alltså: är han välkänd eller är det bara jag (som inte kan något om WoW) som lurar i mig själv att det är så?

Nepp, aldrig hört talas om honom.

Leeroy är väll den som är mest känd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? Är det sant? Gör Kebaben ett inlägg i WoW-tråden? ^_^

Jo, det är sant. Jag tänkte nämligen fråga om det finns någon ganska känd WoW-spelare som nickar Vikturius ? Han går nämligen i min skola och när man googlar hans namn så får man nästan 600 träffar.

Alltså: är han välkänd eller är det bara jag (som inte kan något om WoW) som lurar i mig själv att det är så?

Han nickar Vikturus.

Fury warrior. http://video.google.com/videoplay?docid=3950635640590097671

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? Är det sant? Gör Kebaben ett inlägg i WoW-tråden? :ermm:

Jo, det är sant. Jag tänkte nämligen fråga om det finns någon ganska känd WoW-spelare som nickar Vikturius ? Han går nämligen i min skola och när man googlar hans namn så får man nästan 600 träffar.

Alltså: är han välkänd eller är det bara jag (som inte kan något om WoW) som lurar i mig själv att det är så?

Hm, ja känner igen det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Respect me, en kille i min klass har en kompis som sålde sitt WoW- Account för 20 000 SEK. Han hade visst flera level 60- chars på det, med epic- skit och någon häftig rare yxa han fått från en instance och lite annat smått och gott.

Att folk lägger pengar på sådana saker finner jag.. en aning knäppt. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20.000:- är väl i högsta laget. Personen som köpte det måste vart en riktig jävla brat.

Att köpa accounts är dock ganska dyrt, och jag förstår en del som köper accounts.

WoW öppnades 11 feb 2005, och för att få en bra char med T3 kan gå på upp mot 10.000:- om det är en väldigt bra char.

Det är tiden och sakerna gemensamt som kostar pengar.

Du kan få tag i en lvl 60 char för 100-lappen utan problem, då lvl 60 går med rätt taktik att komma upp i runt 1 vecka.

Men låt nu säga att du inte har tid, och för att få tag i en bra karaktär så måste den ha vart spelat i runt ett år, minst.

Så du köper ett år av någons liv för 5000-10.000:-, tycker inte jag låter så farligt. Jobba ett helt år och du ser hur mycket du får ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jobb är jobb och wow är en hobby, går inte direkt att jämföra

Man spelar ju för att det är roligt så jag tycker inte man "lägger ner tid" på spelet. Det är ju ändå ren underhållning. Tycker jag det är tråkigt så stänger jag ner direkt. Finns ju inget mer patetiskt än folk som sitter och nöter samma skitinstancer 4 kvällar i veckan fast dom tycker det är tråkigt bara för att få "fler epix"

Medelsvensson sitter minst lika många timmar framför TV'n som jag gör framför WoW varje dag och då är det ju rätt okej att få några tusen om man tröttnat på spelet och inte tycker det är kul längre. Men jag skulle inte rekommendera er att köpa accounts om inte hela spelet med CD, manual och allt följer med, då det är väldigt lätt att bli lurad. Jag blåste själv en som jobbar i kassan på mitt lokala netcafé. Sålde mitt account för 4000 och han bytade password direkt. En vecka senare mailade jag blizz och sa att accountet blivit stulet och eftersom mina uppgifter stod i accountet så fick jag tillbaka det nya lösenordet och så var det bara att byta pass igen

Kan ju säga att jag inte besöker det nefcaféet så ofta nu längre :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...