Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Håller på :wub: Sitter i ditt skabbiga rum, duger det?

Moget.

Aja, börjar bli allt mindre WoW nu för tiden. Sist jag gjorde en "riktig" raid var för ca 2 veckor sedan. Börjar tappa lusten att direkt spela WoW när jag kommer från skolan. Jag börjar fasa slutet, men jag vill inte acceptera det -_-.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Burning Crusade to be Released January 2007

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.

-

Kom igen..

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu åker jag till Usa, Miami, ska på en sån där kryssning i 2 veckor, hoppas inte min rank sjunger allt för mkt.. :wub:

Just joinat en fin pvp guild ( lawl, dom älskar mig redan efter bara 2 dagar och jag som suger på pvp) som vinner 95.89% av alla wsg rundor. Hoppas dom skaffar vent snart..

Tjingeling. /bye

-_-

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen vad trevligt... kommer hem, loggar in, och efter 5 minuter ser man "Du har precis fått 1 nytt e-post meddelande".

Kollar vad det handlar om och tydligen så vill blizzard ha med mig i burning crusade betan. -_-

Då får du fixa massor av fina videos och lägga upp screens :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får du fixa massor av fina videos och lägga upp screens :P

blir nog inga videos, möjligen en å annan screenie dock.

Men först blir det till å få client nerladdad (22% efter 4 timmar, nej jag använder inte blizz downloader har bara skräp connection)

Sedan blir det till å försöka hinna Levla, leka, pvpa och allt annat som man kan göra mellan raidsen och farmingen (naxx är krävande :P)

Får ju lov efter fredag dock så ska nog b li en del :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blir nog inga videos, möjligen en å annan screenie dock.

Men först blir det till å få client nerladdad (22% efter 4 timmar, nej jag använder inte blizz downloader har bara skräp connection)

Sedan blir det till å försöka hinna Levla, leka, pvpa och allt annat som man kan göra mellan raidsen och farmingen (naxx är krävande :P)

Får ju lov efter fredag dock så ska nog b li en del :wacko:

Whaj no videjo? whe want a videjo!

Edit: Post 9999!

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...