Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nice >_< Hur mycket healar den?

Då den är värdelös kommer jag sälja den.

Lei of Lilies gör 1x Lily Root / timme (1timmes cooldown)

Lily Root healar 525-675 HP/mana, och delar cooldown med andra potions så som Healing/Mana Potions.

Dock så är 10STA och 15SPI ganska bra for ett lvl 46 neck, så jag skulle säga att en präst skulle nog sitta fint med detta fram tills att han/hon får tag på ett bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälpte en shaman i guilden att skaffa Skyfury Helm.. När vi var klara så märkte jag att jag kunde loota bossen. Mysko tyckte jag och lootade ett huvud samt blev klar med ett quest. Scrollade igenom min questbook och då såg jag att jag också hade "Skyfury Helm" questet! :lol:

Drog hem till OG, hämtade hjälmen och disenchantade :) Crappy gear.. 2xNexus fick jag för den ^_^

Helmet of Ten Storms pewpewpew

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälpte en shaman i guilden att skaffa Skyfury Helm.. När vi var klara så märkte jag att jag kunde loota bossen. Mysko tyckte jag och lootade ett huvud samt blev klar med ett quest. Scrollade igenom min questbook och då såg jag att jag också hade "Skyfury Helm" questet! :lol:

Drog hem till OG, hämtade hjälmen och disenchantade :) Crappy gear.. 2xNexus fick jag för den ^_^

Helmet of Ten Storms pewpewpew

HoTS suger om du är enchantment speccad. Du borde sparat Skyfury för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälpte en shaman i guilden att skaffa Skyfury Helm.. När vi var klara så märkte jag att jag kunde loota bossen. Mysko tyckte jag och lootade ett huvud samt blev klar med ett quest. Scrollade igenom min questbook och då såg jag att jag också hade "Skyfury Helm" questet! :lol:

Drog hem till OG, hämtade hjälmen och disenchantade :) Crappy gear.. 2xNexus fick jag för den ^_^

Helmet of Ten Storms pewpewpew

Åh snälla e du dum min kära Gizmo? Skyfury är så mycket bättre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kek.

Har varit i Uppsala sen i måndags, kom hem för ca 2 timmar sen.

Jag blev inte Exalted under den sista timmen före semestern, så jag fick ringa till en polare som fick farma ihop dom sista 380 reputation "pointsen" som var kvar. Nu skuttar jag omkring på Stormpike Battle Charger, eller vafan den då heter, och ska dra och köpa TuF snart :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...